Heli
eller var det Trasi
svampe skrev:
Tider och priser i tråden //Heli
svampe skrev:
Yasha skrev:Du kan få låna min hoj, så kan du sitta högt och sparka neråt på de små råttorna.
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Och du tror att min är "snällare" eller vad?!?Minimorran skrev:Det låter som en lysande idé... framför allt eftersom min cykel är övertrimmad för tillfället...
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAA!!! Och du tror att min är "snällare" eller vad?!?
Vi syns i hallen om ett par timmar... måste ner i garaget och dreva om besten.
Minimorran skrev:...och vill ni inte se dem så skynda er att lägga in ett veto..
Spana in svampes ögon...svampe skrev:Bilder!!
Minimorran skrev:Spana in dessa ögon...
Inte jag men jag vet vilka det var. En av dem har en gixxer.Iceman1975 skrev:Var det ni som även körde på Syd parkeringen vid Jet macken under helgen?
Jag erbjöd dig ju att ta besten! Hade du gränslat honom hade du kunant sparka på den som eventuellt inte flyttade på sig när du ville fram!Heli skrev:Ang minikörningen får nog ta tillbaka att jag skulle spöa grabbarna,
hua det var inte lätt med skinnställ på sig som stramade så att man inte kom ner ordentligt kunde inte ens vara vig. Det blir andra skydd en annan gång då ska ni få se..... //Heli
Jag kan väl inte annat än hålla med... men vi skrämde upp dem iaf..Heli skrev:Ang minikörningen får nog ta tillbaka att jag skulle spöa grabbarna,
hua det var inte lätt med skinnställ på sig som stramade så att man inte kom ner ordentligt kunde inte ens vara vig. Det blir andra skydd en annan gång då ska ni få se..... //Heli
Nä du Morran, du skrämde bara mig! Med kameran...Minimorran skrev:Jag kan väl inte annat än hålla med... men vi skrämde upp dem iaf..
(dessutom hade jag ju fortfarande grönskylten på, så jag är väl ursäktad..)
Yasha skrev:Jag erbjöd dig ju att ta besten! Hade du gränslat honom hade du kunant sparka på den som eventuellt inte flyttade på sig när du ville fram!
Fegis!!!Heli skrev:Jo man tackar men den lilla bestämda damen behövde sova hon blev ju alldeles för kaxig, vi får ta en repris på det sen Kram
Yasha skrev:Fegis!!!
Okej! Tell med where and when, and I will help you!Heli skrev:näha
Jag måste smyg öva nu juh
Yasha skrev:Okej! Tell med where and when, and I will help you!
Hojen står i Tälje ett tag nu.
Lill Kwak skrev:Nu har jag mc körkort!!!!!!!!! Vill TACKA alla som har övningskört med med mig!!!! Nu vill jag ha vår!!!!!!!!!!!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|