Södertäljefolk som vill köra!!

#Mackan#

Hojlös...
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Utan hoj för tillfället..
Arne_Duck skrev:
Jag kan hjälpa dig med vinterförvaring iaf. Farsan har kåk på Berga Ö. Ca 5km från Nykvarn. Källaren rymmer gott en hoj till. Står en Blade där just nu.

Vinterförvaring har jag. Det är värre med plats under sommaren när man vill åka varje dag. Tack för erbjudandet iaf. // Marcus
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
svampe skrev:
Vad sägs om 4 februari? Helgen efter mässan.
Eftersom vi som var med sista gången på Hamnmagasinet tyckte det var sisådär så funderade vi (jag & SENSEI) på dögrävaren den här gången.
Behövs en lista?

Svampe
Heli
SENSEI
Minimorran
Henry1
Hulken_1
ditt namn


Fler namn borde synas på listan nu!
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Iceman1975 skrev:
Den historien måste vi få höra... :Bugar :Bugar
jag va på seminarium med jobbet, så vart det jul bord med dricka.
senare drar vi ut på krogen goa och glada.
efter ett tag börja jag och en av meckarna spela matcho mot varandra lite
på skoj skull. han räcker fram långfingre så jag fattar snabbt att han ville dra fingerkrok.
jag drog och han vred, så vi gjorde liksom en bugg snurr båda två och på vägen ner med farten så fick jag iden att tvärnita så jag spände över kroppen och det fungera. det tog stopp och fingret gick av med en jävla smäll.
han trodde det va ur led bara men när jag drog till baka fingret som stog 90 grade felviklat så hörde man hur det knaka. :fyllisar
sluta med hitils 2 månaders sjukskrivning och rehab.
man blir nästan deppad när man ser vad som händer med lönen :(

tillbacka till listan.
Vad sägs om 4 februari? Helgen efter mässan.
Eftersom vi som var med sista gången på Hamnmagasinet tyckte det var sisådär så funderade vi (jag & SENSEI) på dögrävaren den här gången.
Behövs en lista?

Svampe
Heli
SENSEI
Minimorran
Henry1
Hulken_1
Wassup
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag och tjejen funderar på att visa upp oss på krogkvällen för att introducera oss. Det beror lite på. Vi behöver möblera våran lägenheten på xxxxxxxxxxxx, så vi bara kan gå hem och sova av oss ruset där. Vi behöver hitta dubbelsäng med två madrasser, samt köksbord och möjligen soffa. Lägger bara ut en hint här... :)
 
Last edited:

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
Swedie skrev:
Jag och tjejen funderar på att visa upp oss på krogkvällen för att introducera oss. Det beror lite på. Vi behöver möblera våran lägenheten på Stockholmsvägen 10, så vi bara kan gå hem och sova av oss ruset där. Vi behöver hitta dubbelsäng med två madrasser, samt köksbord och möjligen soffa. Lägger bara ut en hint här... :)

Kul om ni kan dyka upp till dödgrävaren vid kyrkan :)

Hinten kan vi tyvärr inte hjälpa tilll med nu men hör av mig via pm om jag får nys om nåt

//Heli
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Swedie skrev:
Jag och tjejen funderar på att visa upp oss på krogkvällen för att introducera oss. Det beror lite på. Vi behöver möblera våran lägenheten på Stockholmsvägen 10, så vi bara kan gå hem och sova av oss ruset där. Vi behöver hitta dubbelsäng med två madrasser, samt köksbord och möjligen soffa. Lägger bara ut en hint här... :)
ikea.
finns även 2 ställen som sälje begangnade grejer här i stan.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Wassup skrev:
ikea.
finns även 2 ställen som sälje begangnade grejer här i stan.
har varit förbi tege och heboda eller vad det hette. De hade inget som direkt intresserade mig. Iaf inte för de priserna han gav.
 

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Södertälje
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Swedie skrev:
har varit förbi tege och heboda eller vad det hette. De hade inget som direkt intresserade mig. Iaf inte för de priserna han gav.
Det gäller väl alla som säljer beg möbler? de vill ha överpris.
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Swedie skrev:
Jag och tjejen funderar på att visa upp oss på krogkvällen för att introducera oss. Det beror lite på. Vi behöver möblera våran lägenheten på Stockholmsvägen 10, så vi bara kan gå hem och sova av oss ruset där. Vi behöver hitta dubbelsäng med två madrasser, samt köksbord och möjligen soffa. Lägger bara ut en hint här... :)
Vore ruskigt kul:D
 

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Heli skrev:
Fler namn borde synas på listan nu!


Får man föreslå lokalbyte? Flamingo (Gamla domino) . Mitemot kyrkan, runt hörnet från tratten, nej inte PÅ hörnet.

Inte så "murrigt" inrökt o taskiga vibbar. Svenska ägare (Jompa o Carla), två och ett halvt plan med vardagsrumm på övervåningen..
 

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Södertälje
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Arne_Duck skrev:
Får man föreslå lokalbyte? Flamingo (Gamla domino) . Mitemot kyrkan, runt hörnet från tratten, nej inte PÅ hörnet.

Inte så "murrigt" inrökt o taskiga vibbar. Svenska ägare (Jompa o Carla), två och ett halvt plan med vardagsrumm på övervåningen..
För mig är det OK, bara de inte spelar tragisk latrino musik. Helst åt det rockigare hållet, typ bandit.

Fler åsikter?
 

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zzr600
svampe skrev:
För mig är det OK, bara de inte spelar tragisk latrino musik. Helst åt det rockigare hållet, typ bandit.

Fler åsikter?
Spelar väl inte så stor roll vart man befinner sig så länge sällskapet är det rätta... :)
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
Arne_Duck skrev:
Får man föreslå lokalbyte? Flamingo (Gamla domino) . Mitemot kyrkan, runt hörnet från tratten, nej inte PÅ hörnet.

Inte så "murrigt" inrökt o taskiga vibbar. Svenska ägare (Jompa o Carla), två och ett halvt plan med vardagsrumm på övervåningen..

Ok har aldrig varit där men vi provar det. Ingång kaplansgatan?
För om det inte under kvällens gång passar byter vi bara lokal.
Undrar om det är den Jompa som jobbat med mig på krogen för läääänge sedan. :lol

Lista 4 feb:
Svampe
Heli
SENSEI
Minimorran
Henry1
Hulken_1
Wassup
Arne Duck?
ev Swedie?
ev Alicia?

//Heli
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jo just ja. Låt säga att ALLT skiter sig... hur är det på jobbfronten i Södertälje? För jag tror vi flyttar dit även fast det jag jobbar på just nu går åt skogen. Bra med en backup-plan juh! :)
 

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zzr600
Swedie skrev:
Jo just ja. Låt säga att ALLT skiter sig... hur är det på jobbfronten i Södertälje? För jag tror vi flyttar dit även fast det jag jobbar på just nu går åt skogen. Bra med en backup-plan juh! :)
Jobb finns ju alltid... om man inte är så kräsen... :tungan
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Swedie skrev:
Jo just ja. Låt säga att ALLT skiter sig... hur är det på jobbfronten i Södertälje? För jag tror vi flyttar dit även fast det jag jobbar på just nu går åt skogen. Bra med en backup-plan juh! :)

Har nämt det förut... Mc hörnan är tillsalu.. :fakta :hej
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top