Södertäljefolk som vill köra!!

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Körning 1:a Maj

Tack för en trevlig åktur igår.

Kul med så god uppslutning.

Friskt i luften men varma känslor.... ;)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
SENSEI skrev:
Klarde mig utan tårta då jag stått en hel dag i regn och tittat på spännande racing.. ;)

Riktigt roligt var det att några täljebor plötsligt trillar in i depåtältet i söndags! Lite solsken i all missär helgen bjöd på, det tackar vi för! :)

Hoppas ni fick se iaf några roliga race regnet till trots!

/Anneli

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
MC dagar i slöddertälje 20/5-06

Så är det.
Jag fick lappen i min hand idag och jag ska tydligen få lite riktiga motorcyklar till utsällningen på gågatan. Det var mer än jag visste. :3freak
Det är mellan 10-16 i år.

Är det någon som vill skippa hojåkningen mellan ca 9,15 och 16,00 för att ställa ut sin hoj så säg till.
Samma sak som förra året vill du ställa ut så är det HELA tiden, inte göra som vulvanriders gjorde förra året, dvs sticka när de känner för det.
tråden från förra året: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=77115
Det är inga bilar i år, de är utbytta mot Matti Tepsa. http://www.mattitepsa.se/

Det är sent påkommet men tror ni att vi får ihop 10 hojar? (det är 10 platser vi har)

Glömde, vi ska självklart inte fuska med skydden, inte komma i jeans och gympadojjor bara för att det är bekvämt.

Last edited:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
svampe skrev:
2130876 Så är det.
Jag fick lappen i min hand idag och jag ska tydligen få lite riktiga motorcyklar till utsällningen på gågatan. Det var mer än jag visste. :3freak

Är det någon som vill skippa hojåkningen mellan ca 9,15 och 16,00 för att ställa ut sin hoj så säg till.
Samma sak som förra året vill du ställa ut så är det HELA tiden, inte göra som vulvanriders gjorde förra året, dvs sticka när de känner för det.
Det är inga bilar i år, de är utbytta mot Matti Tepsa. http://www.mattitepsa.se/

Det är sent påkommet men tror ni att vi får ihop 10 hojar? (det är 10 platser vi har)

Glömde, vi ska självklart inte fuska med skydden, inte komma i jeans och gympadojjor bara för att det är bekvämt.

Självklart är jag och säkerligen mirre på...

Anneli skrev:
2130310 Riktigt roligt var det att några täljebor plötsligt trillar in i depåtältet i söndags! Lite solsken i all missär helgen bjöd på, det tackar vi för! :)

Hoppas ni fick se iaf några roliga race regnet till trots!

/Anneli

Kul att träffa er med.. ;)
Tråkigt med strul med transpondrar och klotningar mm.. Hade varit kul att se er på banan med.. ;)
rockie 1000 och nsb racet var rikigt nice att kolla på iaf ;)
Snackat med Lindsröm idag.. han är ruskigt nöjd med helgen iaf ;)

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
svampe skrev:
2130876 Så är det.

e nog med om jag inte e i falun och jobbar, hinner fixa hålet i min tank lr så byter jag om till silver.

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
svampe skrev:
2130876 Så är det.

Jag ska kolla med Fredde men jag tror att vi båda är med.... :banana

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Mc-dagar i Barkaby

På lördag är det mc-dag i Barkaby.
Funderar på om vi ska dra ihop ett gäng och åka dit..
Vilka är på?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag tittade på vad det kosta att försäkra husabergan. suck. tar nog ett tag innan jag blir gatputte igen...

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Swedie skrev:
2134969 jag tittade på vad det kosta att försäkra husabergan. suck. tar nog ett tag innan jag blir gatputte igen...

Du får väl konvertera till spätta istället!! :rofl

PS, snygga brevlådor ni fått. De kommer ju bli fulla av reklam på nolltid....

SENSEI skrev:
2134955 På lördag är det mc-dag i Barkaby.
Vilka är på?

Gaaaaaahhh, mina ben är klara... men pengar på fredag. Hinner inte hämta dem! :huvet

FreddeH

La Famiglia aprilia Svezia
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Tuono 1127 R och en Mille
Sådär då har vi varit ute och avrostat Minimorran då!! :Rockbanan

Mycket fika blev det! :hihi

Snabb övningskörning hem blev det också... inte ens Marcus hängde med! :7peta
Eller missförstod vi varandra, så du tog en sväng på bulten??

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
FreddeH skrev:
2136408 Sådär då har vi varit ute och avrostat Minimorran då!! :Rockbanan

Mycket fika blev det! :hihi

Snabb övningskörning hem blev det också... inte ens Marcus hängde med! :7peta
Eller missförstod vi varandra, så du tog en sväng på bulten??

Jag påtalade mitt önskemål om bulten....men Frida lät tämligen skeptisk. Å eftersom ni drog när jag stod och tankade så....ja, då körde jag bulten. :yoparty

Jag hade säkerligen inte hängt med, jag har en sån däringa långsam v-twin jag. :tungan

svampe skrev:
2130876 Så är det.

Jag har förstått att många tycker min hoj är fin, så jag får väl plocka fram autosol och gör den skinande blank till dess. Dessvärre är jag den bekväma typen vid den typen av tillställningar, får knô ner något lättare i Michelin-kostymen. :hihi

SENSEI skrev:
2134955 På lördag är det mc-dag i Barkaby.
Vilka är på?

Barkaby? Vart ligger det?

Klockan 11 vid Karlssons?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Marcus_72 skrev:
2137253

Barkaby? Vart ligger det?

Klockan 11 vid Karlssons?
Tycker vi säger kl 12...
Jag tänkte åka upp till Tuvängen och köra där på gokartbanan först...
börjar 8:30 slutar kl 12.

henry1

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
Aprilia Falco
SENSEI skrev:
2138877 Tycker vi säger kl 12...
Jag tänkte åka upp till Tuvängen och köra där på gokartbanan först...
börjar 8:30 slutar kl 12.

Låter bra SenSei! Jag ska också till Tuvängen.
Lagom att åka till Barkaby efteråt.
Vad sägs om mötesplats, för övriga, vid korvmacken i Weda kl.12.10

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
henry1 skrev:
2139389 Låter bra SenSei! Jag ska också till Tuvängen.
Lagom att åka till Barkaby efteråt.
Vad sägs om mötesplats, för övriga, vid korvmacken i Weda kl.12.10
Vet inte om alla känner till den.. Tex Marcus Vi kan göra som så att vi åker ner.. tankar upp i weda.. för att åka förbi carlssons..

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Med Scania's motorklubb på Gelleråsen

Ett fantastiskt väder och fantastiskt sällskap satte sin prägel på Gelleråsen igår. :tummenupp

Alla gick omkring och myste med ett leende på läpparna och tyckte livet var så där extra bra. :)

Allt från oss som ville testa knarren lite extra till rejsputtar med däcksvärmare och hela kittet.

Även det goda har ett slut.. :( ..så fylld av ofantliga mängder lyckorus åkte vi hemmåt en efter en.....även Jimmy tror jag, eller är han kvar än? :hihi

Tack för öronpropparna, det blev en vilsam hemfärd.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy