Marcus_72 skrev:2240877
Fick höra av Sensei om stackaren som förlorade livet igår kväll...![]()
Tydligen hemmahörande i Södertälje.
skog skrev:2240882Hörde också rykten om det, är det någon som vet mer? Tycker det är obehagligt som bara den..
Trist nu måste man gå och vara orolig för någon.. hatar att folk skall köra ihjälsig...Swedie skrev:2241013Den där dödsolyckan var inte nått i samband med vad jag såg?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2238840&postcount=26
Jasså, jag har kört min bil på banan där. Tyckte den var fantastiskt bra... en vacker dag ska jag köra där. Fast då krävs det att man är med i SMC samt är BMW-klubbmedlem. Jag uppfyller iaf ena kravet, och det är inte att vara med i BMW-klubben...NR:7 skrev:2241081Trist nu måste man gå och vara orolig för någon.. hatar att folk skall köra ihjälsig...
BTW.. Vilka skall åka bana imorgon på tuvängen? jag tror att jag skall dit och kolla iaf. det är mellan 8-12 referenser www.bankorning.com
//Micke
Swedie skrev:2241136Jasså, jag har kört min bil på banan där. Tyckte den var fantastiskt bra... en vacker dag ska jag köra där. Fast då krävs det att man är med i SMC samt är BMW-klubbmedlem. Jag uppfyller iaf ena kravet, och det är inte att vara med i BMW-klubben...
kanske kommer förbi
NR:7 skrev:2241333är du säker på att man måsta vara medlem?
jaja när skall du vara där då?
vi kan mötas där vid 10 snåret tycker jag
//Micke
Arne_Duck skrev:2241435Sorry, vi skall gå på tur med Röken, så det blir väl en heldag söderut.... 09:00 slussen
Ska till Tuvängen med.. Så du kommer se mig därNR:7 skrev:2241532okej trist jag får väll åka och kolla skälv om inte lännström åker med men jag tvivlar..
jaja snart så har man förhoppningsvis riktigt hoj kort så då kan man köra lite längre rutter inte så kul och sega ner sporthojar bara för man kör 125a
![]()
SENSEI skrev:2241554Ska till Tuvängen med.. Så du kommer se mig där![]()
NR:7 skrev:2241532okej trist jag får väll åka och kolla skälv om inte lännström åker med men jag tvivlar..
jaja snart så har man förhoppningsvis riktigt hoj kort så då kan man köra lite längre rutter inte så kul och sega ner sporthojar bara för man kör 125a
![]()
Mrnice80 skrev:2242533Är det Lännström "Iceman1975" du pratar om så har han sålt sin hoj den svikaren...![]()
Mrnice80 skrev:2242533Är det Lännström "Iceman1975" du pratar om så har han sålt sin hoj den svikaren...![]()
NR:7 skrev:2242982jo jag hörde den han skulle väll köpa en hd eller nått![]()
HAHA
Mrnice80 skrev:2242985Vet inte längre vad han vill.
Kanske blir en mutterspridare/kromsläde.. Vad vet jag--.![]()
Men du fick med mig på bildHeli skrev:2243035Några bilder från tuvängen idag förminskade dock, och vilken mästerfotograf jag var lyckades med konstycket att fota bra asfalt ett antal ggr förutom några bilder på svampe//Heli
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |