svampe
Arlanda TT för Ezzo
Sorry, det är för långt bort.NR:7 skrev:2258206Nja det verkar vara så att alla är bortresta
men jag vill åka rörken på måndag nån här ifrån som vill me?
Sorry, det är för långt bort.NR:7 skrev:2258206Nja det verkar vara så att alla är bortresta
men jag vill åka rörken på måndag nån här ifrån som vill me?
NR:7 skrev:2263450Men nu borde alla vara hemma hoppas på bra väder skall tydligen regna som attsingen imorgon men på onsdag kanske man kan åka till hamnen i nyköping
eller va vet jag..
skulle rekomendera vägen mot nykvarn (börjar i ronna).Kawwa skrev:2264094Fråga till alla täljetokar som kan sina slingor. Hur är vägen mellan Tveta och Järna? Är den något att satsa på om man vil åka lite? Tänkte ta den vägen och sen ut till Skansundet å upp till Rosenhill.
gymfrida skrev:2263983Åker till Gotland i 10 dagar med hojarna så det blir lite svårt!
Alla som var med till Eskilstuna i går:
Tack för en trevlig tur!!
Tvetavägen är kul om man kör snabbt... för snabbt.. annars rekomenderar jag Nykvarn-Järna alternativt Pershagen-Järna..Kawwa skrev:2264094Fråga till alla täljetokar som kan sina slingor. Hur är vägen mellan Tveta och Järna? Är den något att satsa på om man vil åka lite? Tänkte ta den vägen och sen ut till Skansundet å upp till Rosenhill.
SENSEI skrev:2265158Tvetavägen är kul om man kör snabbt... för snabbt.. annars rekomenderar jag Nykvarn-Järna alternativt Pershagen-Järna..
skog skrev:2265174Tveta är ju bara en raksträcka.. O rakt fram e ju trist, lite för trist.. På dom andra vägarna se upp för vägräcken, dom e hårda. Men roliga vägar, jävligt roliga om man vill stå på.
gymfrida skrev:2263983Åker till Gotland i 10 dagar med hojarna så det blir lite svårt!
Alla som var med till Eskilstuna i går:
Tack för en trevlig tur!!
SENSEI skrev:2265158Tvetavägen är kul om man kör snabbt... för snabbt.. annars rekomenderar jag Nykvarn-Järna alternativt Pershagen-Järna..
BYAKIN skrev:2267280Gör ett litet avstamp från tråden bara: Är det någon i Södetälje som nyligen köpt en 954 03'a svart/röd?
bättre åka ronna-nykvarn sen mot järna å svänga av mot gnesta vidare till vagnhärad å sen skansundetKawwa skrev:2266735OK, tack för svaren. Får fundera lite hur det blir då. Förhoppningsvis så kommer vi att bli 6-10 hojar som skall åka på Lördag.
blizzer skrev:2268806bättre åka ronna-nykvarn sen mot järna å svänga av mot gnesta vidare till vagnhärad å sen skansundet
passera ronna? ja men stanna inte för något hahaKawwa skrev:2269451Har du någon känsla för hur lång den trippen är?
Vågar man pasera Ronna föresten?
Du behöver ju inte åka igenom..Kawwa skrev:Vågar man pasera Ronna föresten?
blizzer skrev:2269463passera ronna? ja men stanna inte för något haha
mellan 5 till 8 mil kanske?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras