Söka jobb i Hbg-trakten

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Har börjat tröttna rejält på att vara timmanställd personlig assistent, får sällan jobba = dåligt med klirr i kassan och knappt kunna leva.

Därför hoppas jag nu att någon här inne har lite tips... :)

Jag söker jobb i Hbg-trakten. Har ingen direkt utbildning men är mer än villig att jobba hårt och ta obekväma arbetstider. Hade väl i första hand tänkt mig något lager/industrijobb. Har tyvärr inte truckkort :(
Har tänkt att lalla upp till Ättekulla industriområde och kolla med Schenker samt med det bageri som ligger där.
Fler tips? Företagsnamn, vad man kan tänkas få för arbetsuppgifter, vad företaget tillverkar etc (ser det som en klar fördel att ha ett hum om vad företaget sysslar med, när man kommer på besök) samt adress.
Hbg-trakten = Bjuv, Landskrona, Ängelholm m fl. Bara det ligger någerlunda i närheten.
Väldigt tacksam för tips! :banana

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Beffe skrev:
Har börjat tröttna rejält på att vara timmanställd personlig assistent, får sällan jobba = dåligt med klirr i kassan och knappt kunna leva.

Därför hoppas jag nu att någon här inne har lite tips... :)

Jag söker jobb i Hbg-trakten. Har ingen direkt utbildning men är mer än villig att jobba hårt och ta obekväma arbetstider. Hade väl i första hand tänkt mig något lager/industrijobb. Har tyvärr inte truckkort :(
Har tänkt att lalla upp till Ättekulla industriområde och kolla med Schenker samt med det bageri som ligger där.
Fler tips? Företagsnamn, vad man kan tänkas få för arbetsuppgifter, vad företaget tillverkar etc (ser det som en klar fördel att ha ett hum om vad företaget sysslar med, när man kommer på besök) samt adress.
Hbg-trakten = Bjuv, Landskrona, Ängelholm m fl. Bara det ligger någerlunda i närheten.
Väldigt tacksam för tips! :banana

Kolla även DFDS, Geologistics, Posten kanske? Lycka till
:tummenupp Får du napp kanske det blir lite middagsgazz till våren, är ganska tradigt att köra iväg själv å käka (jobbar mittemot Schenker)

Zmurfan

Nu även på SH
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
VFR 400R
Zmurfen skrev:
Gå o lägg dig gubbaskrabba :tomten :D

Du ska inte vara alldeles för stöddig gällande ålder :7peta , fyller inte ni exakt lika mycket, på exakt samma dag .... :tungan
Man ska inta kasta sten i glashus..... :pannkyss

Last edited:

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Zmurfan skrev:
Du ska inte vara alldeles för stöddig gällande ålder :7peta , fyller inte ni exakt lika mycket, på exakt samma dag .... :tungan
Man ska inta kasta sten i glashus..... :pannkyss
Jag är ju en då äldst så där 1 timme och lite till men jag käner mig som 25 :D :D :arsele :banana

P.s snygg hoj du fick nu ser jag ännu störe risk att hålla mig inom hus :arsele :D

Last edited:

Zmurfan

Nu även på SH
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
VFR 400R
Krickan4 skrev:
Jag är ju en då äldst så där 1 timme och lite till men jag käner mig som 25 :D :D :arsele :banana

P.s snygg hoj du fick nu ser jag ännu störe risk att hålla mig inom hus :arsele :D

Så länge du håller dig inomhus så e gatorna säkra för alla oss andra... :7peta :rofl :rofl

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati