Pank
Försöker ta mig tillbaka,,
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
KvalitetsMiffo skrev:Nu har jag tillbringat eftermiddagen att cykla runt i snålblåsten och söka jobb... Provade lite tips som jag hade fått och jag fick några posetiva svar!!
Som vanligt så säger dom att det inte är bestämt än det där med vilka platser dom ska ha till sommaren, men att det ser ljust ut...
Ska bara skriva ihop en "jobbansökan" och lämna in till dom ställen som ville ha papper på ansökan...
Men men, med en 4-5 ställen på stort G så måste man ju få jobb någonstanns...
Har också noterat folks olika sätt att säga nej på, tex på ett ställe fick jag bara ett "NEJ" skriket rakt i ansiktet och sen en sur blick när jag gick ut... Men på några andra ställen så sa dom bara "tyvärr, alla platser är fullsatta... men det är bra att du försöker, kom tillbaka nästa år" mm Det är ju mycket trevligare så, jag har ju bara frågat lite stillsamt... Dom som svarade på grinigt sätt kan ju glömma att jag kommer att handla där i fortsättningen...
Tack för dom tipsen jag har fått... Blir ny jobb jakt på onsdag...
/henke
ett hett tips är ju att ha alla papper klara i handen, så om man får ett halv positivt svar bara kan stoppa pappren i handen på dom o säga, kolla va jävla bra jag är!
ni behöver mig!
///P