Söker åkning i Växjö

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
ZX9R, Duke
Finns det några frekventa SH besökare som bor i Växjö? Mitt kort är nytt och söker fler folk att åka med. Inte ghostrider tempo på ett hjul i taget men gärna ett par km över gränsen när vägarna tillåter det :)

Var ute i Ör igår och kollade in alla krompråmar och såg att det stod en och annan najsig sporthoj :tummenupp här och där bland alla 2m gafflar...

Jay-Jay

Poser MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ktm
Kolla på http://www.wepmc.tk där finns ibland info om lite turer. Annars är ett tips att åka ner till stan vid McDonalds vid 16, 16.30 ungefär så hittar du säkert någon att ta en runda med.

didjik

Guest
Kolla in på http://www.wepmc.tk/ vet att dom har åkningar ibland..
Får se om man ser dig nästa onsdag i ör då om du nu ska ditt? Brukar vara där och kolla dock ej med hoj :( men det är roligt att titta på alla finna två hjulingar.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Klrz skrev:
Finns det några frekventa SH besökare som bor i Växjö? Mitt kort är nytt och söker fler folk att åka med. Inte ghostrider tempo på ett hjul i taget men gärna ett par km över gränsen när vägarna tillåter det :)

Var ute i Ör igår och kollade in alla krompråmar och såg att det stod en och annan najsig sporthoj :tummenupp här och där bland alla 2m gafflar...

Jag kan tänka mig att åka en sväng om så önskas, är också rätt grön. Skicka pm om det låter intressant.

apriliahasse

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Gixxer
Hej,

Tjena,

Kör också i ett lagligt tempo.

Har en ninja jag med, skrik grön.

Jag hänger gärna med, så man slipper dessa fiskebåtar.

mvh Hans.

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Lyfter denna tråden lite! :tummenupp

Kommer hålla till en hel del i växjö framöver...och behöver mkt körtid, för att lära mig den nya hojen (har mestadels piskat grus förut). Ni som cruisar i dessa trakter...hör av er om ni ändå bara ska ut o glida någon eftermiddag.

//KaliZ

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Ska kanske en runda till Växjö på torsdag, vi blir kanske 2 hojar! PM:a om du vill åka..!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati