husqvarnan
Ny medlem
hej hej, ingen som har några beg sporthojs däck alt slicks liggandes i s-vall/sollefteå området som vill sälja för billig peng ? köpte sm fälgar men utan däck. 5" bakfälg
Det fiúnkar säkert på en 5" fälg men jag kan inte tänka mej att duSnärtaren skrev:Det funkar på en 5" fälg.
Tar 1000:- för en uppsättning och det är mest slitet på sidorna!
//Andreas
Ett stenkast ifrån dej skulle jag tro fast på andra sidan om Ljungan!!husqvarnan skrev:jo, precis jag får inte in det i svingen. vart bor du i njurunda då ? jag bor på klockarberget och kör 380 sx (sm)
Anders 640 skrev:Ett stenkast ifrån dej skulle jag tro fast på andra sidan om Ljungan!!
Bor en dryg kilometer från E4:an i på Ängomsvägen!
Är du med i NMK ???
Jo jag har varit med i NMK i drygt 20 år.........har suttit i styrelsen fram till i år!!!!husqvarnan skrev:japp med i nmk ? dudå?
var på banan för först gången i helgen !
hoppas att det blir något åka på måndag, fick mina nya fälgar idag ! bara däcken kvar då. åker du hoj upp till mittsverige eller tar du släp ?
Anders 640 skrev:Jo jag har varit med i NMK i drygt 20 år.........har suttit i styrelsen fram till i år!!!!
Kolla med Kents bilgummi om han har nå däck hemma , köpte Avon Distanzia
av honom förra året som jag är supernöjd med!!!
Jo det blir körning på Måndag , har kollat med säkra källor
och jag åker alltid släp upp så om du är sugen å åka med så har jag plats!!!!!
husqvarnan skrev:det är en uppsättning, hmm undra om 180 är för brett för 5" ? vad hade du tänkt dig för en uppsättning ?
Tomasol skrev:Om du behöver framdäcket så kan jag ta bakdäcket.
Tomasol skrev:Nä men det kommer fler dagar, förmodligen så kör jag slut på andra sidan av däcket nu på måndag så då har jag bara mitten kvar å det försvinner ju lätt.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|