r00bin_g
Ny medlem
Söker efter ett*akrapovic helsystem eller främre biten då jag redan har slipon till Ktm 625 smc 06a någon som har eller vet var man kan köpa? Länka gärna sidor
Stämmer... Acra-slipon passar endast på original grenrör.vet inte hur det är på ktm:en men har du akra slipon på en husa så passar inte "headern" till helsystemet på det utan då måste man byta dämparen med, nog värt att kolla innan du handlar " headers".
fast på 625an me dubbla dämpare så har jag hört att de ska gå att köpa först dämpare och sen lägga till helsysten (dämparna passar både original och akra rören)Stämmer... Acra-slipon passar endast på original grenrör.
fast på 625an me dubbla dämpare så har jag hört att de ska gå att köpa först dämpare och sen lägga till helsysten (dämparna passar både original och akra rören)
Ska du köpa nytt så har ju lellesmc tex, men tror du hittar billigare om du beställer i tyskland tex, beställde mina delar till renoveringen o då va varje del typ 25% billigare på den sidan =)
Sidan: http://www.ktm-versand.de/product_info.php/info/p603988_AUSPUFFKRUEMMER-TITAN-LI-RE.html
(Inte så stor skillnad i pris, några hundralappar)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|