mkii
Sporthojsnörd
Är det en dold/Privat grupp?Jag kan bjuda in folk till gruppen på facebook. "Hojligan, Vi kör med stil" är gruppnamnet.
Är det en dold/Privat grupp?Jag kan bjuda in folk till gruppen på facebook. "Hojligan, Vi kör med stil" är gruppnamnet.
Den är sluten men det betyder inte att man inte ska kunna se den. Jag kan offentliggöra den den här veckan så får ni skicka förfrågan. Offentlig om 5 min.
Det var skumt, lovar att kolla på detta imorgon. Skickar dig ett PM när det är åtgärdat samt skriver det här.Kan fortfarande inte se den
Jag tror det var förrförra sommaren jag mötte KMK som var ute med på en rutt med +200 hojar, tog minst en minut att köra förbi dom och då färdades vi mot varandra jag i 100+ och troligtvis dom i lagliga 80 på 190an.
Har svårt att tänka mig mycket tråkigare saker på hoj än att färdas många i grupp. Max 20 säger jag och jag har vana av att köra i gäng. Jag har förresten en grupp på fejan för oss som kör hoj i GBG, tänkt för samåkning.
Det var en kompis som sa att KMK hade haft en jättetur med flera hundra cyklar men jag kan ju givetvis inte bekräfta detta.Det var knappast KMK.
Godkänt förfrågan!Skickat Förfrågan!
skickat förfrågan här me
De e lugnt ^^ Hoppas kunna hålla det aktivt här ocksåHar inte FB
Höll på att inte släppa in dig för det står "Fartdåre" över din avatar.Jag också! Blev insläppt med.. Läckert!
Höll på att inte släppa in dig för det står "Fartdåre" över din avatar.
Hade det stått "Raket" hade jag släppt in dig utan att tänka.
För att inte skrämma någon, vi kommer inte köra toksnabbt.Hahaha!! Det är så det är va?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|