Jag har lite plats över för vinterförvaring centralt i linköping. Oktober-April är det som gäller.
Hojta till om du inte vill att cykeln ska frysa i vinter.
Tänkte höra om du fortfarande har plats över?? vill ju som sagt vara rädd om min pärla=) eller någon annan som har plats kvar? //Amanda
Förresten, vet ni vad... jag behöver en garageplats omgående för jag åker iväg om några dagar, så hör av er om ni känner att ni har någon plats, 0760629553, fort fort fort
Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.
Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.
Ingen som kan tipsa om garage/förråd i norrköping? Gärna i de norra delarna i Haga området.
Håller på att kolla möjligheterna till att skaffa en knarr till våren men det ser mörkt ut när det kommer till att ha nånstans att ha knarren
de flesta garagen brukar det tyvärr va väntetid på ,, tiden varierar sjklart men har hört på vissa ställen att runt 3-7 år är inte helt ovanligt
Hagagaraget,, jag har min hoj där o det funkar bra.
Hagagaraget,, jag har min hoj där o det funkar bra.
Jasså! Har du nån länk eller nått som man kan kolla?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|