bikerwoman
Bannad
Idag lördag då, nån som vill ta en tur?
bikerwoman skrev:Idag lördag då, nån som vill ta en tur?
om man fick åka me nästa gång vore de kul......bor i skokloster..Mika K skrev:Ålrajt har fått några tips får se om jag hakar på vid buellcenter 18:00
bor i kvarntorp
När, var, vart och hur?bikerwoman skrev:Vi ska ut idag, jag och gubben min, nån som ska hänga på?
benkar skrev:Blev en runda, mestadels SHare som hörde av sig, har nog kört för mycket runder med Rapido, eller så var det en tillfällig semestersvacka.. Hursomhelst tog vi oss från Uppl.Väsby till Vaxholm för en fika, där det dök upp lite andra bekanta SH-ansikten också. Kul att träffa på/köra med er alla!
/B
Stämmer in i tack-kören till Benkar!streetfighter1 skrev:Tack för en bra guidad runda Benkar.
Jag var den som körde långsammast men ni anpassade tempot fint så jag hängde med. Kul som f*n att köra igen efter 2,5 veckas bilsemester och 0,5 veckas regn.
JAg vet inte vad jag lyckats med men min svanskota värker förj*vligt mycket idag.
benkar skrev:Blev en runda, mestadels SHare som hörde av sig, har nog kört för mycket runder med Rapido, eller så var det en tillfällig semestersvacka.. Hursomhelst tog vi oss från Uppl.Väsby till Vaxholm för en fika, där det dök upp lite andra bekanta SH-ansikten också. Kul att träffa på/köra med er alla!
/B
TSRD skrev:Liten fråga till Benkar, eller någon annan som vet. Bilderna från "Hämdbyggdsgåden i Vaxholm" såg trevliga ut. Detta ställe har jag missat. Vart ligger det i Vaxholm? Verkar vara ett givet "fikatursmål".
delbert71 skrev:
Fnutten skrev:Stämmer in i tack-kören till Benkar!
Det var inte den silvriga civilsnuts-BMW-hojen som gjorde något med dig när du svängde av vid Brunna?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|