Bara måste kommentera....
och håller med dig: Ta bort dig, NU !!!!
"Medlem sedan 2014" ..... "en gång var det bäst, men nu passe"..... hahaha
Lite djupare medlemskap än så på moderatorer är nog ett måste.
Att du sedan blandar in politik i ditt argument om hur SH funkar, kanske har med din attityd att göra. Tyvärr är det ju så att oavsett vilket forum SD diskuteras verkar det bannas till höger & vänster.... PK ruels, nu för tiden... Rätt eller fel ?????
Kollade snabbt vem du är på sh och vad du står för:
http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=7617503
Har du så starka åsikter tycker jag du ska engagera dig politiskt.
Inte gömma dig bakom ett skrivbord och skriva anonyma åsikter på ett forum som Sporthoj... DET ÄR vad som behövs, oavsett vad grannen tycker (för att kvotera dig)
Tycker du missat poängen helt vad SH står för...
Så.... !!!! Hej då, & lycka till med att även i fortsättningen engagera dig politiskt i ett anonymt forum (???)
Du har helt enkelt missat poängen med både SH & politik enl. mig.
Men.... det är ju bara min åsikt det ;o)
(Till saken hör, att jag till mycket & månget håller med dig politiskt, men skulle ALDRIG förvänta mig nått resultat att klaga anonymt i ett forum som SH)
Ska alla sd trådar hamna i ot2?
Det är Sveriges största parti! Nästan 50 % av män röstar på sd om det vore val idag!
Antingen kör ni alla trådar om politik i ot2 eller inga.
Förr besökte jag den här sidan varje dag flera gånger. Modering fick mig att tröttna och dra helt enkelt!
Att debattera SD är ju det som behövs i samhället! när folk inte säga till grannen vad det tycker ,då har ju något gått snett i samhället!
edit äsch,
Ta bort mig som användare!
Sporthoj .com har blivit tråkigt ! så hej då kära hojåkare! ses på ett annat forum!
Jag ser slutet närma sig för sporthoj.com som site. En gång var den bäst men nu är den passe.