Söker moderator(er) för OT!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
OK, presentera med buller och bång vet ja!
Roligare att man får se vilka de är, vad de är för ena osv. Lite "första dagen på nya jobbet" känsla liksom.

Så att man vet när man ska vara snäll menar du :hihi

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Är det så få som 100 aktiva här nuförtiden? Vad ska vi göra för att locka hit (vettigt) nytt folk isåfall? Tror nog många försvann nu när lunarstorm öppnade igen.. :tungan

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Bara måste kommentera.... :3freak och håller med dig: Ta bort dig, NU !!!!

"Medlem sedan 2014" ..... "en gång var det bäst, men nu passe"..... hahaha
Lite djupare medlemskap än så på moderatorer är nog ett måste.

Att du sedan blandar in politik i ditt argument om hur SH funkar, kanske har med din attityd att göra. Tyvärr är det ju så att oavsett vilket forum SD diskuteras verkar det bannas till höger & vänster.... PK ruels, nu för tiden... Rätt eller fel ?????

Kollade snabbt vem du är på sh och vad du står för: http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=7617503

Har du så starka åsikter tycker jag du ska engagera dig politiskt.
Inte gömma dig bakom ett skrivbord och skriva anonyma åsikter på ett forum som Sporthoj... DET ÄR vad som behövs, oavsett vad grannen tycker (för att kvotera dig)

Tycker du missat poängen helt vad SH står för...
Så.... !!!! Hej då, & lycka till med att även i fortsättningen engagera dig politiskt i ett anonymt forum (???) Du har helt enkelt missat poängen med både SH & politik enl. mig.

Men.... det är ju bara min åsikt det ;o)

(Till saken hör, att jag till mycket & månget håller med dig politiskt, men skulle ALDRIG förvänta mig nått resultat att klaga anonymt i ett forum som SH)

Ska alla sd trådar hamna i ot2?
Det är Sveriges största parti! Nästan 50 % av män röstar på sd om det vore val idag!

Antingen kör ni alla trådar om politik i ot2 eller inga.

Förr besökte jag den här sidan varje dag flera gånger. Modering fick mig att tröttna och dra helt enkelt!

Att debattera SD är ju det som behövs i samhället! när folk inte säga till grannen vad det tycker ,då har ju något gått snett i samhället!

edit äsch,
Ta bort mig som användare!
Sporthoj .com har blivit tråkigt ! så hej då kära hojåkare! ses på ett annat forum!

Jag ser slutet närma sig för sporthoj.com som site. En gång var den bäst men nu är den passe.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Har det varit nån audition med bilder? isåfall har jag missat det...

...och bilder på VAD i så fall? :3freak

Äh, det blir bra till slut. Saker brukar bli det om man väntar tillräckligt länge :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC