repan
Gudomlig sporthojare
Det ena utesluter inte det andra ...hållundan skrev:Sen är det lite frekcare att kunna tjöra...
Eller, nej, så va det ju inte.
Det ena utesluter inte det andra ...hållundan skrev:Sen är det lite frekcare att kunna tjöra...
Eller, nej, så va det ju inte.
EBS skrev:Nej, dom får x antal miljoner om året för att åka runt och se ut så.
brinckis skrev:Lite OnTopic:
Matchande ställ kan man få genom Mitonga i Malmö så säljer Gimoto ställ. Dessa ställ kan man själva färglägga och ställen är av ytterst kvalite. Bla Papunen körde med ett Gimoto ställ förra året. Även Mat Mladin (AMA) körde med ställ som var uppsydda av Gimoto.
Rekommenderar starkt
det varierar lite pga vilket lullull man väljer till. Det finns olika modeller, skinnkvalite, innertyg, puckel osv. Men polaren skaffa deras värsta ställ men i koskinn ... han betalade 12' om jag inte missminner mig och då var stället skräddarsytt och skickat från Italien. Passformen varClara skrev:ungefär hur mycket kostar de, vet du det?
För många gör det det... Därför försöker dom(TM) att kompensera genom att se hefftig ut.brinckis skrev:Det ena utesluter inte det andra ...
Så om man inte kör som rossi så får man inte se häftig ut? Jag som trodde detta var ett fritt land där man fick klä sig som man ville, men icke. Vem vill inte se snygg/häftig ut? Sen att många har olika definitioner om vad som är snyggt/häftigt gör ju det hela bara roligare.hållundan skrev:För många gör det det... Därför försöker dom(TM) att kompensera genom att se hefftig ut.
Jag har absolut inte sagt huruvida man SKA eller FÅR se ut. Det är dock som sådant att många verkar (iofs helt genom eget intresse) vilja se jävligt snabba ut istället för att utvecklas som hojförare osv. Se bara på sådana saker som att folk köper skrapade knäpuckar begagnat? Vad fan liknar det? Det är väl bara ge det en eftermiddag eller hur lång tid det kan tänkas ta för en oinvigd individ att börja lära sig skrapa knäet i backen.brinckis skrev:Så om man inte kör som rossi så får man inte se häftig ut? Jag som trodde detta var ett fritt land där man fick klä sig som man ville, men icke. Vem vill inte se snygg/häftig ut? Sen att många har olika definitioner om vad som är snyggt/häftigt gör ju det hela bara roligare.
Jag tycker jag ser ut som värsta kurvsmiskare men är det inte ÄN, men jag jobbar på det, väldigt hårt. Banhoj är på ingående så träning ger färdighet. Ja du ... jag skall köpa nytt ställ som "matchar" banhojen (svart-svart) hjälm också
hållundan skrev:Jag har absolut inte sagt huruvida man SKA eller FÅR se ut. Det är dock som sådant att många verkar (iofs helt genom eget intresse) vilja se jävligt snabba ut istället för att utvecklas som hojförare osv. Se bara på sådana saker som att folk köper skrapade knäpuckar begagnat? Vad fan liknar det? Det är väl bara ge det en eftermiddag eller hur lång tid det kan tänkas ta för en oinvigd individ att börja lära sig skrapa knäet i backen.
Jag gillar hojkörning, att se ball ut kan man väl också göra. Min förstaprioritet är dock att bemästra hojen mer än att se frän ut inför polarna vid korvmojen.
hållundan skrev:Jag har absolut inte sagt ... korvmojen.
Jag förstår vad ni menar men det låter bara så roligt.von reisen skrev:Håller med. Har sett liknande fenomen inom sportdykning där folk som är nya bara måste ha matchande prylar och neonfärger innan det går att dyka. Folk som hållt på ett tag har slitna prylar som varit med om en del...
brinckis skrev:Jag förstår vad ni menar men det låter bara så roligt.
Bara för man har "nya" "fina" grejor så behöver man inte vara dålig. Det finns säkert folk som kör hoj bara för att se coola ut men det finns också dem som vill se coola ut men älskar att köra hoj. Varför kan man inte få båda delarna? Man måste inte köpa de billigaste ställen (mitt var iofs sketabilligt) för att vara sann hojälskare.
Så länge man har roligt så är det bra. Om man tycker om att köra bana eller putsa är väl upp till var och en Varför inte putsa en banhoj?
sandstream skrev:De som säger att färgmatching är gay är de som inte har råd att göra det själva
De käkar makaroner för att ha råd med en ny hoj och då finns inga slantar kvar till ny hjälm, nya handskar osv.
hahaTysken skrev:Det enda som är mer gay än normal färgmatchning är folk med spritt ny hoj + spritt ny, färgmatchad utrustning. det ser så där härligt nybörjargay ut.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|