DrSkalpell
Ny medlem
Klanttappat egentligen helt utan anledning... Jovisst!
Har man inte glömt skivbromslåset, tippat eller gjort märken i cutsen vid påstigning har man helt enkelt inte använt den tillräckligt.
Märken i kutsen är väl ett åldersrelaterat problem...
Stel som en pinne så jag har alltid haft problem med det
Ja, det är därför jag alltid kör i skinnställ, så att pungen inte skrapar i när man kliver på, hojen alltsåMärken i kutsen är väl ett åldersrelaterat problem...
3. jag ska dra iväg men mesar med att trycka i ettan prövar igen men inser att jag måste sätta ner foten då hojen börjar tippa. Sätter ner foten och trycker ifrån och då drar jag av baksida lår hojen går långsamt ner i backen. Får dock upp den själv innan jag får gå in och linda benet.
När jag skulle svänga in till affären lite snabbt på den tiden man körde 125a, Stannade och skulle stoppa ner foten men hade råkat få kicken innanför byxbenet. Så det blev minsann inte någon fot i backen på den sidan...med given påföljd.
Jag tappade en bokhylla när den lyftes ur en båt häromdagen.
Rena Failarmy-kandidaten, den vippade först till så en låda åkte ur, när jag ryckte hyllan på rätt köl fick lådan rena katapult-knicken och flög i en båge och träffade fan allt som fanns mellan bryggkanten och vattnet, inklusive fören på båten. Den gick i fem bitar.
Medan jag förgäves försökte rädda den så välte resten åt andra hållet över en kärra och fick fjong och rullade över uppochner, kasandes på asfalten.
Helt förstörd, massor av publik. Inte vråldyr men sannolikt högre än din självrisk ifall din försäkring gäller.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|