Halvdampis
Medlem
Har de fått snurr på bitarna igen nu alltså? Tanken var att de skulle få sköta vårservicen åt mig men de gick helt plötsligt inte att få tag på via mail när det väl var dags så då brann det inne och så körde jag hos Johan istället.
Dessutom skulle Motostop hämta och lämna en bekants hoj som inte hade möjlighet att köra till verkstaden för service på egen hand, och där misslyckades de fatalt genom att boka tid och inte dyka upp för upphämtning två (2!) gånger på raken. Han fick vackert ta ledigt två dagar och stå och vänta en halvtimme i nollgradig snålblåst på en skåpbil som aldrig dök upp, utan att de ens svarade på telefon och förklarade vart de hade tagit vägen. Kan ju inte påstå att han tänker serva sin hoj där igen.
De skötte sig fläckfritt när de bytte däcken åt mig förra året men med tanke på mina erfarenheter av dem nu i våras så får de nog jobba lite mer för att återfå någon form av förtroende.
Snurr vet jag inte, har bara haft med dom att göra när dom jobbade på Hojcenter mellan 2013-2015.
Är det som du säger att dom fakkat upp enligt ovan så är det tragiskt.
Det är då märkligt att det ska vara så Jä.... svårt att ta ansvar och leverera bra kundservice inom mc yrket.
Faan kanske öppna något själv o chefa upp pjobajk, ava mm.
Last edited: