Sökes: Handledare till övningskörning Örebro <-> Arboga

André Lindhe

Ny medlem
Gick med
8 May 2013
Hoj
Yamaha XT600E -97
Hej. Jag har som ett mål i mitt liv (dröm kanske är bättre ord) att ta kort för tung MC. Jag köpte min hoj förra året i hopp om att övningsköra med min far så mycket som möjligt men tyvärr gick han bort strax därefter. I år har jag skaffat mig en annan handledare men som pga. av jobb inte har mycket tid till övers.

Samtidigt tar jag vanligt B-körkort men där finns handledare så allt flyter på fint.

Det jag söker är någon som vill ta med mig ut så jag får trafik och MC-vana. Jag bor mellan Örebro och Arboga så om bor du i närheten är ju det ett stort PLUSS. Teorin har jag läst, jag bor på landet så hojen kan jag hantera då jag övar själv på grus med mera. I övrigt är jag lugn, snäll och empatisk samt kan ta kritik väl. Har egen hoj som nämnts innan (A2 klassad). Kommer börja ta lektioner snarast efter det jag hittat en handledare som det fungerar med (Jag kommer ta en eller två så snart som möjligt men jag kommer inte boka in fler innan mängdträningen fixar sig).

Tack för din tid, jag har säkert glömt något men bara till att fråga om det är något oklart.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...