Sökes! Hyra av en 125cc under uppkörning

Heinevik

Guest
Har inte fått tag på nån som är villig att hyra ut än. Om ni är interesserade, hör av er!

// Linus

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Jag skulle kunna stå till hjälp med min Cbr de sägs vara väldigt lätta att köra upp med har flera polare som har klarat det fin fint med dem. har ett problem bara att den är inne på Service nu på Honda mc center i Göteborg så får väl se när jag får tillbax den jag hoppas innan Fredag.

Herman_

Fullt ös, medvetslös
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Ktm 125 exc -07
har ett problem bara att den är inne på Service nu på Honda mc center i Göteborg så får väl se när jag får tillbax den jag hoppas innan Fredag.

o andra sidan är ju inte det något problem då han ska köra upp den 8,9 eller 10 juli.. dvs en månad efter det att du får tillbaka din från service :dummer

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vad hände med uppkörningen som var 14 juni? jag har sagt att jag kan stå till tjänst med min hoj. lr a:p kanske inte har sagt det ordagrant men det är inga problem. har dej redan på msn oxå.

Jag heter oxå Linus btw;) ha d gött

Heinevik

Guest
Hej!

Jag gör nu ett nytt försök då jag fått direktioner av min far & därmed begränsningar på var jag får hämta den. Inom några mil runt Jönköping. Ut till runt Ulricehamn, vaggeryd, värnamo, tranås, gränna, habo och i de området...

Om någon har tips på nån affär som hyr ut. skriv gärna det isåfall!

Tack på förhand.
MVH Linus

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Hej!

Jag gör nu ett nytt försök då jag fått direktioner av min far & därmed begränsningar på var jag får hämta den. Inom några mil runt Jönköping. Ut till runt Ulricehamn, vaggeryd, värnamo, tranås, gränna, habo och i de området...

Om någon har tips på nån affär som hyr ut. skriv gärna det isåfall!

Tack på förhand.
MVH Linus

Eller så tränar du utav bara helvete.
Jag har en polare som klarade manöverbanan med en RS.. Så träning ger färdighet.

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
jag klarar den med miton och den e redigt dåligt utslag och en polare till mig med klarade med en rs

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Ja har uppkörning nu på tisdag alltså den 3 juli o som sagt så e de bara lågfartstestet mellan de fyra konerna när man ska krypköra som ja e lite orolig för, men de går ju bra när ja tränar hemma men, men som sagt så ibland går de o ibland inte så ja e ganska nervös. Resten ja någ känns de som :)

SÅ träna så mkt som möjligt på de för de ska gå med en RSén oxå ;)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Men tkr ju att de ska vara lite förstående när man kommer med en sport hoj med grymt dålig svängradie, att dom liksom kanske är lite förstående om man skulle sätta ner foten för att man inte kommer runt el är dom lika håda o så endå el ?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Borde inte vara några problem alls med sporthoj? Så liten är faktiskt inte banan. Kommer man inte runt på 6x4 (är de måtten i min bok iaf) så får man nog problem "ute i fält" också. Bara man ödslar en dag eller två på att stenhårt öva borde det inte vara så svårt.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Den blir mindre då du kör förutsatt att du kan köra och lär du dig inte lågfarten kommer du senare upptäcka att den vore bra att kunna.

Men nog om det. Vill du hyra så gör du det.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy