Mr K
I win, you loose!
Har hittat offroadinlines från tyskland utan broms för ca 650kr. Någon som vill ha?
Har hittat offroadinlines från tyskland utan broms för ca 650kr. Någon som vill ha?
hade han andra storlekar då?
ALLT ska filmas, även de mindre lyckade turerna!
GRYMT!! Man får nog ordna offroad inlines, sådana här tänkte jag önska mig i födelsedagspresent http://www.skistart.com/product/619/Powerslide+Rullskidor-inlines/Powerslide+Nordic+Trainer+-09.html
Har hittat billigare varianter på ebay men de såg ut att vara utan broms vilket kanske känns lite farligt, men vad vet jag, man kan säkert pröva åka på vanliga först...
Vi får styra upp en prova på dag helt enkelt!
Ni verkar ju vara många som vill åka, så jag kan ställa upp med häst nr 2....
Om du ska önska dig inlines i present så förstår du väl att det blir du som får stå på inlinesen, och nån annan som rider? För ingen av de gossarna som har anmält sig som åkare tror jag får plats i ett par 39or!
vilken storlek har personen som ska åka så kan jag fråga och kolla
Kör grupp köp jag är gärna med och sponsrar den som åker
Jag kommer i dem Fast jag är ju ingen gosse...
säg ti när du har tid så kan ja komma ut
kan du åka så e d väl skitsamma om du e kille eller ej? inga jävla könsdiskriminerande pink lady-fasconer här inte=P De johan hittade på ebay va strlk 38, de kanske passar? hade varit asball om du vill åka bakom ju, actionmöghacka!!
Jag testar gärna. Åkte en del i ramp för några år sen. Inte lika duktig längre men jag kan hålla mig uppe i alla fall
Är vi två lag kan man ju ha uppvisningstävling mot varandra, på låt säga flyingedagarna? Vad sägs om det killar? Imponera på hela hästeliten (ink alla snygga hästtjejer) med en helt ny sport?
Här måste jag ju säga att DE FLESTA hästtjejer är tjocka. Enligt vad jag har dokumenterat på olika hästtävlingar. Finns bild och videobevis.
jag kan när som, e ju sjukskriven!!
Nja, det är nog bara så att du lägger märke till de tjocka eftersom du tänder på sånt
Det är faktiskt av snällhet som jag väljer att bara sätta på tjocka brudar. Dom ska ha kärlek dom med. Men du behöver ju inte skrika ut det över hela världen..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|