Sökes: tomma bensin/oljefat

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Är på jakt efter fler delar för höstturnen. Då dieseltanken är för liten (eller bussen drar för mycket) behövs det typ 2st tomfat.

Någon som har ett eller två fat (200l) för en symbolisk summa eller låna ut några veckor? halvfat eller kvartsfat går i nödfall men det behövs flera.

Företrädelsevis i Stockholmsområdet alternativt utefter E4/E20 från Stockholm till skåne...
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ledsen att jag inte kan vara mer precis men i gränslandet mellan Jordbro & tungelsta ligger ett mindre industriområde där de tillverkar fat, där kunde man iaf för 2 år sedan köpa fat billigt, fanns ju såna med lite lacksläpp & skönhetsdefekter.

Minns inte vad de hette tyvärr. Men där står iaf tusentals fat ( utomhus ) så man missar det inte iaf.
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jag har ett 204 liters fat som du gärna får ta, det finns i Linköping så hojta till när du är på väg förbi.
 

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Humm, kör med ett kubikfat istället. ;)

Hade vart melodin, och hade tiden funnits hade en större tank byggts på runt en kubik och monterats men den tiden tog slut :mad:


Hur som, det ramlade in ett fat till idag och sedan tömmer jag ett bensinfat på det sista så det har löst sig.

Tack för tipsen och
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top