Söndagens Östgötska glasstur

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
ozto skrev:
vad är det för fel på rött skinn o grön kawwa? :gnissla

edit: fel bild :huvet

Jaa du om det nu inte vore nått fel med rött ställ till grön ninja, varför har du då täckt över den med en GRÅ tröja? :va :confused: :rolleyes:

:tummenupp

Själv kör man med svart goretex men så fort man får ekonomi (typ aldrig) så ska jag ha ett ställ som ni tuffa killar har ;)

/oXydex

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
oXydex skrev:
Själv kör man med svart goretex men så fort man får ekonomi (typ aldrig) så ska jag ha ett ställ som ni tuffa killar har ;)
Så kanske du kan komma ur den LÅNGSAMMA gruppen på Sviestad också. ;)

Har hört att ni har lite skojiga ..eh.. "mineraler" i jorden där ute där du bor. Du kanske kan börja sälja jord med dessa tillsatser på Internet? Du kommer ju tjäna in ett skinnställ på nolltid! :tummenupp

Edit: http://www.corren.se/archive/2005/5/24/i6rf1gvvbabdgjx.xml?category1=1096984640-4&

Last edited:

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Zormin skrev:
Så kanske du kan komma ur den LÅNGSAMMA gruppen på Sviestad också. ;)

Har hört att ni har lite skojiga ..eh.. "mineraler" i jorden där ute där du bor. Du kanske kan börja sälja jord med dessa tillsatser på Internet? Du kommer ju tjäna in ett skinnställ på nolltid! :tummenupp

Edit: http://www.corren.se/archive/2005/5/24/i6rf1gvvbabdgjx.xml?category1=1096984640-4&

Det där är inte att leka med då det där tegelhuset som skylten sitter på är mitt MC-garage. Jag har beställt tid hos läkaren på torsdag för att kontrollera mig och se så jag inte fått i mig nått dumt då jag har hållt på att städa bort det värsta på insidan samt sopat lite i bråten. Ska nog inte vara nått problem men man vill ju dubbelkolla

/oXydex

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
oXydex skrev:
Det där är inte att leka med då det där tegelhuset som skylten sitter på är mitt MC-garage. Jag har beställt tid hos läkaren på torsdag för att kontrollera mig och se så jag inte fått i mig nått dumt då jag har hållt på att städa bort det värsta på insidan samt sopat lite i bråten. Ska nog inte vara nått problem men man vill ju dubbelkolla

/oXydex
Fy fan! Inget skoj alls. Då får vi hoppas att du inte fått i dig otäckheterna!

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Det var en kul tur vi körde, vi som skildes åt hade åkt hoj hela förmiddagen ifall ni undrar... Ser fram emot fler turer, så man kan vidga sina vyer ännu mer :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Zormin skrev:
Värst vad "alla" oroar sig för tempot. Alla får köra precis så fort de vill. Är det någon som halkar efter väntas denna in utan sura miner eller spydiga kommentarer.

oroar mig inte så mycket, är mest lite nyfiken så man vet vad man har att vänta... är ju ganska färsk på sporthoj men har märkt hur mycket roligare det är om man är fler när man är ute o åker... säg bara till när ni ska ut o åka nästa gång!
ska till svistad i morgon så man kanske träffar en del av er där! ska bli spännande o åka lite bana, provade lite förra veckan o det gav mersmak!

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Zormin skrev:
Värst vad "alla" oroar sig för tempot. Alla får köra precis så fort de vill. Är det någon som halkar efter väntas denna in utan sura miner eller spydiga kommentarer.

nån som har lust å sponsra med en 954? känner mig utanför på min stånka... =\ jag vill köra med i täten jag med utan att pressa gumman för mycket. provade en kompis R1 häromdagen, woohoow det var så kul dom var tvungna att bryta mitt leende med en kofot när jag klev av. :tungan

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin