Aphrodite
MC Polis
Bullshit![]()
I second that motion.. De där väderprognoserna är fulla av skit och inget annat!! På söndag kommer det va som sommar!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bullshit![]()
Snön kommer in i eftermiddag och är tung blötsnö, med plusgraderna som är utlovade på lördag borde det bli körbart på söndag... Men med snö så kan det kylt på extra så blixthalka är nog bra att räkna med.
allt som behövs är rätt inställning
summa sumarum vilka är de som på? hur många blir vi skulle va grymt att va ett gäng !
1.ltr
2.tig3r
3.beachmulle
4.
5.
6.
Ta det piano bara, surt om någon av forumets "I-told-you-so-personligheter" skulle få rätt.
Jag väntar till onsdag/torsdag som ser ut att bli bra, kudos till er dock som har gett sig fan på att kriga på söndag![]()
Dåligt vald tidpunktav mig att boka in grabbens 2årskalas kl13.
Snön kommer in i eftermiddag och är tung blötsnö, med plusgraderna som är utlovade på lördag borde det bli körbart på söndag... Men med snö så kan det kylt på extra så blixthalka är nog bra att räkna med.
Dåligt vald tidpunktav mig att boka in grabbens 2årskalas kl13.
Som Mullen säger så hade vi rätt grovt snöfall på kvällen/natten precis innan vi skulle ut och åka men vi hade till 99% torra vägbanor när vi körde![]()
Suuuurt! Men vettuvad.. En bra present skulle ju kunna vara att ta med sonen som passagerarefast han kanske är lite väl för liten
![]()
riktigt härligt, är så sjukt sugen. får kolla vädret bara , nu började det tok snöa, men vi är tre st som är på så snart man kan köra, niclas , röd daytona. ps, bokat gelleråsen den 14 maj, är det någon som vet hur folk gör, stannar dom där en natt till och tar en öl eller åker dom flesta hem, känns lite jobbigt efter en hel dag på banan och sen köra hem till syhlm, ? tips,,
som jag kör(eller iaf vad min sambo tror) lär jag inte få ta med han alls på sadeln för hans mor förräns han blivit myndig![]()
Jag måste nog göra en pudel och säga att jag kanske kommer trots allt.
Vädret ändras fortare än mina mökar vartefter jag byter chips smak, så det är inte alls uteslutet.
Kanske till och med sticker ut en sväng imorrn med Cosmoz08 som ville dregla på hojar hos DinMC.
hur länge (på en höft) tänker ni va ute o köra?
Haha
Jag lovar att du kommer FET ångra dig på söndagen när du inser att "fan vad solen skiner och vägbanorna är torra, jag skulle följt med endå..."
Så det är klart du ska med!! Det är som sagt ingen bombrepa utan en mjukstart på säsongen!
Men ta en funderare i helgen och så är det ju bara dyka upp på söndag kl 12-12.20 på donken sveavägen om du känner dig manad!
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |