svetsa fast en mutter ovanpå den där och dra i muttern.
Kent - Jag har tyvärr inga gängvektyg. Min plan är en säme version av din. Vad jag har saker till är att borra två små hål i locket, sticka ner två mindre skruvmejslar i dem. Ta en tredje mellan dem och försöka skruva.. Det känns dock inte hälften så lovande som ditt förslag..
Mattias - Jag har tyvärr ingen sådan heller. zippotändare och mitt förslag ovan är det bästa jag kan få ihop.. men jag vet inte om jag vågar..
Kent - Jag har tyvärr inga gängvektyg. Min plan är en säme version av din. Vad jag har saker till är att borra två små hål i locket, sticka ner två mindre skruvmejslar i dem. Ta en tredje mellan dem och försöka skruva.. Det känns dock inte hälften så lovande som ditt förslag..
Mattias - Jag har tyvärr ingen sådan heller. zippotändare och mitt förslag ovan är det bästa jag kan få ihop.. men jag vet inte om jag vågar..
Jag hadde nog försökt borra en massa hål runt och sen när där knappt e något material kvar hadde jag tagit en skruvmejsel och slagit in det sista borde gå då alu är mjukt
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |