söta killar....

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Swedie skrev:
Vad är ditt syfte med att ifrågasätta allt o alla? lugna ner dig nu. Behöver inte leka ordpolis. Du kanske borde satsa på att bli lärare?

Jag undrade faktiskt vad det betydde. Det händer ju att man missförstår grejer.

Och jag ifrågasätter inte allt och alla, det är en bara en liten skara jag ifrågasätter.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Swedie skrev:
I övrigt, så är detta fejk. Det måste det vara, finns inga så dumma människor.

jag vågar nästan sätta en miljon på att det inte är fejk. jag har själv träffat på minst 20 invandrare själv som har varit precis som den här killen. dom kommer alltid och muckar med en på krogen. det brukar låta i den här stilen:

jag ska knulla dig din svennefitta
jiddrar du svennefitta
jag ska knulla din morsa. fattar du svenne?
du är död. vi ska skjuta dig med pistol. en kula kostar ingenting.
din morsa
osv osv

enligt mina uppleverlser så beter sig en stor del av unga invandrare precis som den här killen. som tur är så tycker jag oftast att dom är så patetiska att man inte kan göra annat än att skratta åt dom. annars hade man väl setat inne för grov misshandel för länge sen.

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Fluxir skrev:
fan va lol... :kocko
URRninja skrev:
Är inte lol en förkortning för "laugh out loud"? Eller är det nåt nytt moppeuttryck du har hittat på, för jag fattar inte vad du menar?
Jag hajjade de så här:
"fan va lol..." = De där ljudspåret var roligt.
":kocko" = Dom där grabbarna var väl inte bland de vassaste knivarna i lådan.
My 2 cents.

Fast Fluxir förklarade ju i o för sig sig själv efter att du fråga.
Även om jag inte hajjade vad han försökte säga då istället :hihi

Serbius

CЛABИША/Serbius
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Yamaha Fz6s 2004:a
bmwjohan skrev:
jag vågar nästan sätta en miljon på att det inte är fejk. jag har själv träffat på minst 20 invandrare själv som har varit precis som den här killen. dom kommer alltid och muckar med en på krogen. det brukar låta i den här stilen:

jiddrar du svennefitta
din morsa
osv osv

enligt mina uppleverlser så beter sig en stor del av unga invandrare precis som den här killen. som tur är så tycker jag oftast att dom är så patetiska att man inte kan göra annat än att skratta åt dom. annars hade man väl setat inne för grov misshandel för länge sen.

vågar sätta en miljon???!!!
lägg ner snacket om du har lite skam i kroppen

SirCastic

- Act as if it were impossible to fail -
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Ducati
He, he, trodde först att jag fått fel ljudspår, men det är nog något fel på mig :confused:

Förstår överhuvud taget inte vad det roliga är i samtalet/sketchen.
Om det nu finns ett uns av äkthet i samtalet så borde killen med det bedrövliga ordförrådet ha en större närvaro i skolan, men då är det inte roligt bara tragiskt. Å andra sidan så talar han troligtvis sitt ”hemspråk” 100% bättre än vad jag kan.

Men för tusan, jag har en ganska sjuk humor så det är nog det som är problemet :banana

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
bmwjohan skrev:

jiddrar du svennefitta
din morsa
osv osv

Instämmer.

Alldeles för ofta möter man personer av icke svenskt ursprung med denna attityd, ofta helt oprovocerat börjar de spotta ur sig både det ena och det andra.

En del personer blir mer lättretade under alkoholpåverkan, men dessa behöver då inte sprit för att bli uppkäftiga.

"Jag skiter I Sverige" Vad gör han här?

Henken

Guest
Ja, detta verkar bli en rolig diskussion som inte alls varit uppe tidigare. :rolleyes:

Han de ringer till verkar vara riktigt jävla dum. Han blir ju fan en parodi på sig själv.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
I övrigt, så är detta fejk. Det måste det vara, finns inga så dumma människor.

Ledsen swedie... Men tyvärr så snackar en del "nysvenskar" på detta sätt :kocko
När jag gick i St:Eriks gym var nästan 95% med invandrarbakgrund. O många hade inte mkt IQ :va
Har även bott i tensta o haft "kompisar" som bara prata så (svenskar o invandrare)...

O tyvärr får man inte så mkt positiva intryck av "nysvenskar" när dom e så jävla blåsta som detta pucko!!!!

.../Yoshi

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
HAHAHAHAHA!! :rofl :rofl :lol :lol

"Jag är från SFI och det kommer gå åt helvete för dig i skolan" haha

http://www.soundclick.com/bands/2/eurocopradiomusic.htm <--- där är länken till fler sånnahär.... också lyssna på "man säger hejdå" ... haha, jag tror att den gubben blir ganska så upprörd också tror jag att dem har ringt till honom X antal gånger innan :lol

Last edited:

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
tänk er nu den där rektorn som kan ska gå till på tisdag 14.00 :rofl

kommer upp där med 3500 spänn och ska ge honom.. haha, undra vad den killen tänker.

Swedie: Det är på skämt, det är busringningar... går du in på www.danfun.net så kan man lyssna "live" på söndagar 19.00 ..... inte för jag tror att du kmr göra men det är alltså skämt alltihop.

Last edited:

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Tro mig att det finns så dumma människor, har själv träffat massor!
Det kan börja med att dom knivrånar folk när dom är under 15. Om dom är under 15 och åker fast för grovt rån, olaga hot, misshandel eller vad det är så slutar det bara med 1 timmes samtal med socialen en gång i veckan. Och gissa vad, ungjäveln behöver inte närvara! Socialen pratar med dennes föräldrar.

Sen över 15 så är dom ju riktigt tuffa, torskar och hamnar på ungdomshem i två månader för att höja "respekten" och "statusen" när dom kommer ut.

Tacka vet jag folk som tar lagen i egna händer ibland, inte ofta men ibland behövs det för att rensa upp!

En annan rolig grej är två stycken som höll på som faan när dom var under 15. Sen av någon anledning blev den ena utvisad (yippey). Efter 5 månader kommer han tillbaks, som sk "flykting" men med annat namn... ???
Sen började karusellen igen.

Jag fattar faktiskt inte varför vissa (i min erfarenhet främst invandrarungdomar) hamnar så här jävla snett. Oftast har dom föräldrar som arbetar och sliter mer än någon av oss här, har stenhåd diciplin m.m.

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Swedie skrev:
Vad är ditt syfte med att ifrågasätta allt o alla? lugna ner dig nu. Behöver inte leka ordpolis. Du kanske borde satsa på att bli lärare?

Tack! Dina ord väger tungt. Hade ju varit helt annan sak om det kommit från ett moppefucko som alla andra är. :kocko

Btw, jävligt roligt klipp! Får mig å tänka på den gamla goda tiden i bussen till och från skolan. :rolleyes:

\Masonit

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...