sötast på sh

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag bryr mig inte nämnvärt, men jag skulle vilja veta vad det är för liten imbecill som egentligen ligger bakom ett sånt uttalande! Kan vara intressant att få en riktig imbecill personifierad! :D

det är bara välja och vraka, du har hela SH full med imbeciller. :tummenupp

:rofl

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Var inte det ganska omoget?
Så för att en kille här på SH har fått för sig att han tycker att jag är sötast, så måste jag per automatik haft sex en massa sh-folk?

Jag håller med! Vad håller han på med? Har han så låga tankar om män i Skåne?!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

Vad är det för diskriminering!? Du menar alltså att tjejerna med hoj inte är luder? Tycker jag var elakt av dig, de känner sig redan utanför med sina humörsvängningar, du gör ju inte saken bättre genom ett sånt uttalande...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vad är det för diskriminering!? Du menar alltså att tjejerna med hoj inte är luder? Tycker jag var elakt av dig, de känner sig redan utanför med sina humörsvängningar, du gör ju inte saken bättre genom ett sånt uttalande...

men det finns inga brudar MED hojar på SH. alla är bara här för att åka bakpå eller "letar hoj". ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Aha, du menade så. Ok, då är jag med och då är det inga icke-luder som tar illa upp heller antar jag :näsblod

är man inte ett luder så tar man ju inte illa upp, sen om hon har hoj el inte spelar väl ingen roll. ;) jag lär mig av SH, SH är min bibel och allt som står här är sant. :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tråden om kärringen på Bulten handlade i alla fall om hojåka och låstes... den här är bara patetisk!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Den här tråden är ytterligare en av alla magiska trådar på SH. Därför bidrar jag med något med trolleri-tema.....

[YOUTUBE-ID]KZy6qQBjxIg[/YOUTUBE-ID]

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
är man inte ett luder så tar man ju inte illa upp, sen om hon har hoj el inte spelar väl ingen roll. ;) jag lär mig av SH, SH är min bibel och allt som står här är sant. :tummenupp

njae måste ju göra dig grymt besviken nu money o meddela att det mesta som skrivs på sporthoj är sanning med grym modifikation , kan till o med va påhittat . Så för o inte krossa din illusion om att denna sida är som uppenbarelsen ,
får du helt enkelt bege dig ut för o möta verkligheten !

"Överflödiga diskussioner = OT = Off Topic".
Problem med läsförståelsen?

vilket liv det vart om din lilla bild

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
njae måste ju göra dig grymt besviken nu money o meddela att det mesta som skrivs på sporthoj är sanning med grym modifikation , kan till o med va påhittat . Så för o inte krossa din illusion om att denna sida är som uppenbarelsen ,
får du helt enkelt bege dig ut för o möta verkligheten !

vilket liv det vart om din lilla bild

Ja, jag vet inte, med Lindén var kanske full när han startade tråden? För från början framgick det ju inte ens vem han syftade på. :hihi

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Alla sådana trådar brukar låsas :(

Mmm, precis när man kan se folk framför sig börja bli lite röda om kinderna och smilgroparna är planterade i knävecken samtidigt som skärmen lyser upp deras ansikte i mörkret så skall tråden låsas helt plötsligt :(
När folk börjar bli upprörda på riktigt över något som skrivs på ett internetforum är ju sann humor och bör inte begränsas i samma omfattning.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Det finns inga män i Skåne. Antingen är de skitungar eller gubbskrällen.

Sanning! :fakta
På Lördag finns det iallafall en redig karl i skåne:banana underbart är kort så passa på pigor det är ingen som vet när ett sådant gyllene tillfälle ges igen:hihi eller jag hamnar kanske under kategorin gubbskrälle:(

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år