Sladjan R1
vevaxlar till salu!
Skulle vilja veta lite mer om SMC från Er som har gått kurser hos dem. Är det något att ha? Är det värt pengarna? Lär man sig något? Hur många kurser eller vilka ska man ta? etc etc ...
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Tjaaaa... det är ju inte så att det är en rikstäckande organisation eller såHär där jag bor har de knappt några aktiviteter som jag hittat. Tittar man i deras forum på Dalarna är det typ 1 inlägg 2008 och tre 2007,,,,. Övervägde att gå med då det skulle ge 1000kr på försäkringen, men eftersom det inte var några aktiviteter så skippade jag det.
Här där jag bor har de knappt några aktiviteter som jag hittat. Tittar man i deras forum på Dalarna är det typ 1 inlägg 2008 och tre 2007,,,,. Övervägde att gå med då det skulle ge 1000kr på försäkringen, men eftersom det inte var några aktiviteter så skippade jag det.
Tjaaaa... det är ju inte så att det är en rikstäckande organisation eller så
Men visst händer det ganska lite här i Dalarna förutom Tjejkurs tillsammans med SMC Sthlm, körning på Amsberg och avrostningar. De kurser som arrangeras av andra distrikt eller centralt sker ju visserligen på banor utanför länets gränser men hindrar inte deltagande...
SMC är en idiell organisation. Dvs den blir vad du som medlem gör den till.
Bara för att SMC-dalarna inte har varit så aktiva under deras tråd i forumet så behöver inte det betyda att det är kasst att vara med smc.
SMC jobbar för dig som motorcyklist i Sverige och Europa.
De fungerar som remissinstans i många frågor för riksdag och regering.
Bedriver kurser. Ger juridiskt stöd och mycket mycket mer för att göra vårt hojåkande bättre.
En orsak till att vara med är ju att få köra sporthojskurserna som trådskaparen frågade om.
Även om kursen kostar lite, så betänk att även uppehälle under dagen ingår, samt att du kan få kraftig reducering av dina premier om du tecknar SMC försäkringen, du går du helt plötsligt plus både ekonomiskt och erfarenhetsmässigt samt att du blir bättre på att framföra din hoj.
Även om kursen kostar lite, så betänk att även uppehälle under dagen ingår, samt att du kan få kraftig reducering av dina premier om du tecknar SMC försäkringen, du går du helt plötsligt plus både ekonomiskt och erfarenhetsmässigt samt att du blir bättre på att framföra din hoj.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |