S Momika, ett nytt Palme-mord?

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Och som grädde på moset har dom gett västvärlden en martyr och visat sina rätta färger.
Går inte en dag utan att vi matas med fredens religion och vad den ytterst står för.
Att folk är så infantilt blåögda inför det som till och med skrivs på deras näsa är skrämmande!
Men, omhuldade som vi är i Svedala så har vi matats med en övertro, en "sverige bild" och regnbågens hela fakking spektra....till att bli icke tänkande, gråa skattebetalare som göder ett system som sakta begår självmord på oss...om nu inte någon i ett av våra och växande utanförskapsområden hjälper oss på traven med en förortslimpa utanför dörren eller lite random spridda skurar av 9 mm.
//

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det är

Ja, det är förenat med döden att bränna en koran, rita en teckning på Mohammed eller en massa andra saker. Det är inget som kommer sluta. Men det är väl inget skäl att tycka det är positivt att kostnaderna för personskydd (vilket han för övrigt inte hade) skulle kostat.

Samtidigt är det bra att konflikten är glasklar, aldrig har det varit lättare att vara på rätt sida av historien.

Beträffande Momika och de flesta koranbrännare så misstänker jag starkt att dom sett det som en väg till svenskt uppehållstillstånd och dom har nog lite naivt trott att fredens religion inte ska slå mot dem själva.

Nej, han hade ju inte personskydd men prispengen på hans huvud hade precis kommit ut så det handlade nog bara om tajmingen.

Last edited:

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
När vi ändå bränner grejer här; om jag tände eld på en bunt Aftonbladet utanför en av våra heligare platser typ utanför stadshuset, vem eller vilka skulle ge sig på mig efteråt?
Knappast Greta ivf....hon har sadlat om till sjal försedd aktivist.
Troligen kommer nån fjant ut från kommunhuset ut och stämmer skiten ur dej för illegal sopförbränning.

//

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Beträffande Momika och de flesta koranbrännar3 så misstänker jag starkt att dom sett det som en väg till svenskt uppehållstillstånd och dom har nog lite naivt trott att fredens religion inte ska slå mot dem själva.

Nej, han hade ju inte personskydd men prispengen på hans huvud hade precis kommit ut så det handlade nog bara om tajmingen.
Jag tycker grejen med honom är ytterst oklar, men oavsett vad just hans syfte var så vet vi nu:
Häda islam i Sverige - dö

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Går inte en dag utan att vi matas med fredens religion och vad den ytterst står för.
Att folk är så infantilt blåögda inför det som till och med skrivs på deras näsa är skrämmande!
Men, omhuldade som vi är i Svedala så har vi matats med en övertro, en "sverige bild" och regnbågens hela fakking spektra....till att bli icke tänkande, gråa skattebetalare som göder ett system som sakta begår självmord på oss...om nu inte någon i ett av våra och växande utanförskapsområden hjälper oss på traven med en förortslimpa utanför dörren eller lite random spridda skurar av 9 mm.
//
Se bara på forumet, finns ju ett antal som förklarar, förnekar och försvarar islamiseringen.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bara skönt att bli av med en idiot. Jag skulle kunna skjuta till en femma eller så till belöningen.
Inte för att jag gillar islam eller någon annan religion heller men det var ju uppenbart avsett att störa NATO-förhandlingen.
Ja, visst är det skönt att landet är såpass fullt med islamister att det är förenat med döden att bränna en äcklig bokjävel... :dummer :huvet :3freak

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
då är det ju positivt att dom skött fanskabet, en mindre
På vilket sätt var Momika islamist menar du? :va Det är väl så antiislamistiskt det kan bli att vara ateist, bränna koraner och öppet protestera mot islam...? :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...