(S)(V)T:s fri TV-kampanj

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Bingo skrev:
Ja, det har jag faktiskt. Ett som fungerar på kort sikt och ett som är lite mer långsiktigt. Det första är att du återupptar din medicinering och det andra är att du skaffar dig en utbildning.

Åh, jag ska genast börja. Jag är så ledsen för påhoppen från 40-talisterna från skoune. Säg mig, är ovan även de kriterier som bör uppfyllas för att få tillträdde till högermännen/bastuklubben/kvacksalveriföretag?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Markus skrev:
Åh, jag ska genast börja. Jag är så ledsen för påhoppen från 40-talisterna från skoune. Säg mig, är ovan även de kriterier som bör uppfyllas för att få tillträdde till högermännen/bastuklubben/kvacksalveriföretag?
Nej, för att tillträde till högermännen räcker det med omdöme och intelligens. Du får alltså inte vara med. Av de saker som intresserar dig återstår alltså bastuklubbar och kvacksalveriföretagen. Jag hade gärna hjälpt dig med länkar/tel nummer/ adresser om jag hade haft några. Men det har jag inte och kan alltså inte hjälpa dig. Hoppas att du hittar några och att du uppfyller deras krav för medlemskap/anställning som försöksperson. Jag tror att du gör det :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Bingo skrev:
Nej, för att tillträde till högermännen räcker det med omdöme och intelligens. Du får alltså inte vara med. Av de saker som intresserar dig återstår alltså bastuklubbar och kvacksalveriföretagen. Jag hade gärna hjälpt dig med länkar/tel nummer/ adresser om jag hade haft några. Men det har jag inte och kan alltså inte hjälpa dig. Hoppas att du hittar några och att du uppfyller deras krav för medlemskap/anställning som försöksperson. Jag tror att du gör det :tummenupp

Jodå, du har visst tillträde. Mig lurar du inte. ;) För att vara så pass bildad (som du försöker lura i 125-klubbens medlemmar) så är det anmärkningsvärt att du är så värdelös på meningsbyggnad och att se var man kommaterar respektive inte, hur kommer det sig? För mycket varuprover? Kvacksalvare där. :lol

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Markus skrev:
...men det får du inte enligt gällande lagstiftning. Undrar under vilken ljusröd sten "borgerligheten" har gömt sig eftersom de inte tar upp ämnet.
Nej jag vet, men om jag fick välja så.

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Gixxer-Anders skrev:
Dessutom måste man enligt lag finansiera deras jävla propaganda. Hyfsad banan-republik vi lever i...

Jäklar, det var att ta i va... vi e nog lite för bortskämda i detta vackra land :pannkyss

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Nej, Sverige är ett av jordens sämsta länder. I alla fall om man frågar expertpanelen här på Sporthoj.
Nej, absolut inte, men vi har inte fri television. Har för mig att tråden handlade om det.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024