Crash
Ny medlem
jaja mensan inget ting alls..peppar peppar
Kanon att ni fick tillbaka bilen *tummenupp*oscar skrev:Nu är bilen hittad! Stod i gangsterhålan Staffanstorp utan hjul!
Om någon hittar en skum annons, på blocket eller liknande, med ett set RIAL fälgar passandes SAAB så hojta till. Det tipset som leder till att jag får tag i pundaren får en flaska Absolut el liknande!
HanneZ skrev:tippar på att bilen va värd 3 kkr och fälgarna va värda 7 kkr typ
-Z- skrev:Bode i Lund innan och körde SAAB 900. Det var 4 el 5 inbrott i den av (förmodligen) små ligister som försökte stjäla den. Men de lyckades aldrig komma iväg. De stal heller inget. Jag gick någon ruta back, men fick en ficklampa på köpet som de glömde vid ett tillfälle.
Sedan köpte jag en billig rattkrycka, och fick ha bilen i fred efter det (i flera år). De gick väl till andra bilar i stället. Billigt stöld/inbrottskydd när man kör gamla SAABar!
/Z
pjohan skrev:(själv fick jag 2500 även om snorvalparna tyckte att jag skulle begära pengarna av mitt försäkringsbolag istället. fet risk).
-Z- skrev:Sedan köpte jag en billig rattkrycka, och fick ha bilen i fred...
/Z
Köp en snap-off ratt istället.. mkt koolare (fast bra mkt dyrare)..oscar skrev:En sådan ska införskaffas när hon får tillbaka bilen!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|