Biturbo
Min går i etthundra!
Nån fler som ska dit?
Bobbo V skrev:SATAN så jävla bra det var då!! Det var mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli!
Fem fladdermöss av fem möjliga!
mudder skrev:Jag håller med
Men parkeringshuset suger Tog nästan 2 timmar att få ut bilen. Och att inte folk har vett att stänga av motorerna är helt sjukt Minst 100 bilar på tomgång i ett stängt garage :kocko :kocko Vi höll på att begå kollektivt självmord därinne. Biljettsystemet kolappsade pga överbelastning. Tillslut gick vi och höll upp bommarna så folk kunde börja köra ut, vakterna kom och det blev ett jävla liv. Dom kunde varken öppna bommar eller se till så folk stängde av sina motorer. Det var sista gången jag ställer bilen där IAF
stony skrev:Fyfan 2h!!!
Stod ni i globenparkeringen? där va vi också, men vi kom ut efter 20 min
dock kände man sig rätt dåsig i huvet av alla avgaser
mudder skrev:Dåsig efter 20 minuter? Tänk dig då 2 timmar
Jag ringde nyss parkeringsbolaget och framförde min kritik. Jag fick veta att problemet uppstår ofta, pga överbelastning av parkeringsdatasystemet.
Han sa även att vakterna inte kan beordra folk att stänga av sina motorer, för då begår dom ett tjänstefel. :kocko
Akta er för globens garage, eller ta med syrgas om ni absolut måste parkera där. Helmask är att rekomendera för det svider i ögonen också.
mudder skrev:Jag håller med
Men parkeringshuset suger Tog nästan 2 timmar att få ut bilen. Och att inte folk har vett att stänga av motorerna är helt sjukt Minst 100 bilar på tomgång i ett stängt garage :kocko :kocko Vi höll på att begå kollektivt självmord därinne. Biljettsystemet kolappsade pga överbelastning. Tillslut gick vi och höll upp bommarna så folk kunde börja köra ut, vakterna kom och det blev ett jävla liv. Dom kunde varken öppna bommar eller se till så folk stängde av sina motorer. Det var sista gången jag ställer bilen där IAF
Bobbo V skrev:Ähh, vi ställde oss på en parkering utanför globen (längs med arenav.) 15Kr/timme och inga köer när vi skulle därifrån, tokbra
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|