Sachs madass / Yamaha YBR

sKoG_

Oljemissbrukare =)
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
125:a, men vilken???
Tjo
Som vissa vet så är jag på jakt efter en 125:a, nu har jag hittat två hojar med lite streetfighters stuk över sig. Jag undrar då om nån av de här två hojarna e nått o ha och om nån vet topphastigheten på de???

Bifogat

• produktbild_gross_161.jpg
    produktbild_gross_161.jpg
    42 KB · Visningar: 280
  • 04_ybr125_07.jpg
    04_ybr125_07.jpg
    106.2 KB · Visningar: 326

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Köp en madass...den verkar ball.....:tummenupp

Köp inte YBR den är ju skitful....

btw: tror madassen har ca 110 i toppfart har för mig de stod nått sånnt i en bike tidningen elr nått...

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Streetfighter?! :rofl :lol
Men klart udda hoj, men ser de inte väldigt små ut?

Posta tråden i "Streetfighter" forumet och se vad de säger, skulle vara underhållande.

Vad kostar dessa?

/mvh Johan

sKoG_

Oljemissbrukare =)
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
Extreem_ skrev:
Streetfighter?! :rofl :lol
Men klart udda hoj, men ser de inte väldigt små ut?

Posta tråden i "Streetfighter" forumet och se vad de säger, skulle vara underhållande.

Vad kostar dessa?

/mvh Johan
Madass 23000:-
YBR 20000:-
Så d e billigt

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
har 2 hjul
Brutalt kul läsning boys!!!!! Massor av humor i den här tråden som när Extreem skriver: Posta tråden i "Streetfighter" forumet och se vad de säger, skulle vara underhållande, den är bra men bäst är nog Skog som väljer mellan dessa två 125'or och har i sin signatur: När jag får min 125:a kommer ja dra varenda jävel i stan!!!

Lite seriöst så en 125'a 4-takt kan inte bli mycket mer än slöööö, har faktiskt tagit en kort tur på en 125 MadAss och motorn är samma som i dom flesta CRF50 kopiorna från Kina, precis som FYM, Pit Pro och dom andra, inget direkt fartmonster men det finns en hel del trimmbitar till dom om man orkar....

Nej kolla på 2-takt men det kräver en hel del kunnade för att hojarna ska gå optimalt men om man kollar på dom hojar som vi (Starol Racing) hyr ut till 125Junior förarna så måste man nog påstå att en ostrypt och rätt uppsatt RS125 går bättre än dom flesta, dom håller riktigt bra, väldigt få som haft problem med dom och Berra Racing som vann iår bytte kolv för första gången inför sista racet då dom inte ville ta några chanser att förlora en klar ledning i serien. Nä ska det vara en 125'a med drag i så ska det vara en Aprilia RS 125, speciellt som det nu finns ett strypkit (till 11Kw) där man bara byter CDI-boxen och kopplar ur avgasporten sen går den riktigt bra och lätt att få tillbaka till full power utan att behöva strula med munstycken och annat.....

DP says: Gör om gör rätt......

sKoG_

Oljemissbrukare =)
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
DP skrev:
Brutalt kul läsning boys!!!!! Massor av humor i den här tråden som när Extreem skriver: Posta tråden i "Streetfighter" forumet och se vad de säger, skulle vara underhållande, den är bra men bäst är nog Skog som väljer mellan dessa två 125'or och har i sin signatur: När jag får min 125:a kommer ja dra varenda jävel i stan!!!

Lite seriöst så en 125'a 4-takt kan inte bli mycket mer än slöööö, har faktiskt tagit en kort tur på en 125 MadAss och motorn är samma som i dom flesta CRF50 kopiorna från Kina, precis som FYM, Pit Pro och dom andra, inget direkt fartmonster men det finns en hel del trimmbitar till dom om man orkar....

Nej kolla på 2-takt men det kräver en hel del kunnade för att hojarna ska gå optimalt men om man kollar på dom hojar som vi (Starol Racing) hyr ut till 125Junior förarna så måste man nog påstå att en ostrypt och rätt uppsatt RS125 går bättre än dom flesta, dom håller riktigt bra, väldigt få som haft problem med dom och Berra Racing som vann iår bytte kolv för första gången inför sista racet då dom inte ville ta några chanser att förlora en klar ledning i serien. Nä ska det vara en 125'a med drag i så ska det vara en Aprilia RS 125, speciellt som det nu finns ett strypkit (till 11Kw) där man bara byter CDI-boxen och kopplar ur avgasporten sen går den riktigt bra och lätt att få tillbaka till full power utan att behöva strula med munstycken och annat.....

DP says: Gör om gör rätt......
Nu va d så att ja bara hitta de här hojarna när ja va ute o surfa, men jag e mest intresserad av RS men kanske inte kommer att ha råd... så då försöker jag hitta andra möjligheter :fatta!

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
sKoG_ skrev:
Nu va d så att ja bara hitta de här hojarna när ja va ute o surfa, men jag e mest intresserad av RS men kanske inte kommer att ha råd... så då försöker jag hitta andra möjligheter :fatta!

Varför inte en beggad RS eller en AF1? :7peta

Jag skulle tro att det ser rätt löjligt ut att komma på en MadAss, den är förmodligen i barncykelstorlek :3freak

En NSR?
En RG (nya modellen)?
En TZR (nya modellen)?

Du kan hitta ovanstående hojar för runt 20 papp med lite flyt!

Jag hade satsat på en AF1, så jäävla snygg så man får gåshud.

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
sKoG_ skrev:

Köp min :tummenupp

Jag skulle sattsat på en 2-takt.
Jag skulle inte köpt någon av dom där, ska du köpa 4-takt skulle jag iaf köpt en CBR eftersom den ser lite mer "mc" aktig ut :7peta

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!