Brutalt kul läsning boys!!!!! Massor av humor i den här tråden som när Extreem skriver: Posta tråden i "Streetfighter" forumet och se vad de säger, skulle vara underhållande, den är bra men bäst är nog Skog som väljer mellan dessa två 125'or och har i sin signatur: När jag får min 125:a kommer ja dra varenda jävel i stan!!!
Lite seriöst så en 125'a 4-takt kan inte bli mycket mer än slöööö, har faktiskt tagit en kort tur på en 125 MadAss och motorn är samma som i dom flesta CRF50 kopiorna från Kina, precis som FYM, Pit Pro och dom andra, inget direkt fartmonster men det finns en hel del trimmbitar till dom om man orkar....
Nej kolla på 2-takt men det kräver en hel del kunnade för att hojarna ska gå optimalt men om man kollar på dom hojar som vi (Starol Racing) hyr ut till 125Junior förarna så måste man nog påstå att en ostrypt och rätt uppsatt RS125 går bättre än dom flesta, dom håller riktigt bra, väldigt få som haft problem med dom och Berra Racing som vann iår bytte kolv för första gången inför sista racet då dom inte ville ta några chanser att förlora en klar ledning i serien. Nä ska det vara en 125'a med drag i så ska det vara en Aprilia RS 125, speciellt som det nu finns ett strypkit (till 11Kw) där man bara byter CDI-boxen och kopplar ur avgasporten sen går den riktigt bra och lätt att få tillbaka till full power utan att behöva strula med munstycken och annat.....
DP says: Gör om gör rätt......