Någon som hittat schysst vinyl/fejkskinn som funkar att klä om sadel med? XL-moto/24mx har slut på svart, behöver tips på var man kan leta. Google gav mig inte mycket alls. Gärna sånt som är elastiskt och med struktur på ytan.
Glömde skriva att jag vill ha det NU och inte när Postnord krånglat klart. Det tar skitlång tid numera, jag har konstant några eBaypaket på väg och det går skiitsegt jämfört med typ 1-2 år sedan.
Eller iof har ju säkert jul/nyår påverkat nu på senare. Men oftast tar Postnord längre tid på sig än frakten Kina-Sverige
Åk till någon lokal firma som klär om möbler.
Eller kanske någon tygaffär har. Hos oss hade färghandlare sånt förut men vet inte om det är nåt man normalt förväntar sig.
Har inte varit där och känt och klämt men det är nära dit.
Skickat från min iPad med Tapatalk
KUNTZE!!! Hur är det möjligt att jag glömde denna ikon, denna stöttepelare varpå samhällets gummibehov vilar. Denna ankarbalk inom elastomer i Stockholmsområdet.
Dessutom är det så nära att jag inte ens hinner få i högsta växeln på hojen, tack
Dessutom är det så nära att jag inte ens hinner få i högsta växeln på hojen, tack
Som tidigare redan nämnt så är det sadelmakare eller liknande där du bor som gäller. jag klädde om min sadel för 300 för ca 3 år sedan. Blev toppen och fixat snabbt
Glömde skriva att jag vill ha det NU och inte när Postnord krånglat klart. Det tar skitlång tid numera, jag har konstant några eBaypaket på väg och det går skiitsegt jämfört med typ 1-2 år sedan.
Eller iof har ju säkert jul/nyår påverkat nu på senare. Men oftast tar Postnord längre tid på sig än frakten Kina-Sverige
KUNTZE!!! Hur är det möjligt att jag glömde denna ikon, denna stöttepelare varpå samhällets gummibehov vilar. Denna ankarbalk inom elastomer i Stockholmsområdet.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|