Saker som är omöjliga att göra...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
...vara tjej på en testostronfylld site utan att tävla med de andra tjejerna om vem som är minst tjejig samtidigt som man anspelar på sex i minst vartannat inlägg.

Att totalt missuppfatta en person så man bara framstår som ännu en tönt som inte har något att komma med. :D

(Är det någon som är tjejig så är det definitivt jag, men det är ju inte så lätt för dig att veta eftersom du inte känner mig).

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Äta en sked kanel.

En av mina bästa vänner försökte för en väldig massa år sedan med detta. Hans äldre bror hade precis kommit hem med en butterfly som inhandlats på klassresan till Hamburg och lovade att lillbrorsan skulle få den om han klarade det. Vilket han inte gjorde.

Klassresor i 9:an förresten, vilken jävla grej. Att vara lärare och ansvara för 20-25 hormonstinna tonåringar i någon av Europas större städer. Mycket som kan gå snett där...

Att behöva ta en dialog gälllande hål i en hotelldörr som blev resultatet när en bekant provskjöt sitt nyinskaffade armborst känns sådär.
Armborstet följde för övrigt inte med hem till Svedala...
Tur man inte är högstadielärare.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
..förstå varför folk envisas med att svara omöjliga frågor med "hur långt är ett snöre?" när ett snöre ALLTID är dubbelt så långt som från ena änden till mitten..

Merovingian

Guest
Le samtidigt som man läser mail från folk som slösar ens tid med att lägga orimliga skambud på prylen man har ute till salu.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Få kontakt med Tele2's kundtjänst.

Förstå västtrafiks biljettsystem.

Köra hoj utan att tycka att alla försöker parkera i farten.

Inte drabbas av panik i 0.1 sek när man lagt pluskan i fel ficka.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Le samtidigt som man är pratar med idioter som slösar ens tid med att sätta orimliga priser på prylar dom vill sälja när dom ändå ringer tillbaka efter 1 vecka och prutar bort sig själva.

Smagatusk

Guest
...vara tjej på en testostronfylld site utan att tävla med de andra tjejerna om vem som är minst tjejig samtidigt som man anspelar på sex i minst vartannat inlägg.

Du borde vara nominerad till nå´t pris för den kommentaren. :rofl

Merovingian

Guest
Som en vandringspokal för bästa inlägg! Fan vilken bra idé!

Smagatusk, Merovingian och Biturbo som enväldiga domare. :D

Jag tycker att rollen som domare kan falla an moderatorerna. Däremot kan möjligheten att nominera vara öppen för alla. Priset kan innehas i en förbestämd och regelbunden tidsram, under vilken vinnaren får posta pokalbilden i sin profil.
Ska du eller jag starta tråden? :hihi

Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag tycker att rollen som domare kan falla an moderatorerna. Däremot kan möjligheten att nominera vara öppen för alla. Priset kan innehas i en förbestämd och regelbunden tidsram, under vilken vinnaren får posta pokalbilden i sin profil.

Fett på.
Ska ba hitta bilden...

Smagatusk

Guest

Jag lämnar över till dig. Jag sitter som nämndeman i tråden. :D

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Suck... Lägga nycklarna på bordet! Det går bara inte...

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen