Saker som är piss med att sommaren är (snart) slut.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Finns inte NÅGOT som är bra med att sommaren snart är slut..
Jag kommer få mer pengar över då inte allt (och mer) går till soppa..men jag VILL INTE att vintern skall komma..på Irland kunde man ju köra på vintern med :mad:

Kia

Guest
Gabor skrev:
2394390 Varmgarage......

Okej tack, perfekt. Men du får kopiera en egen nyckel till mig då... ;) Vilken ära för dig att få ha min SAAB i ditt varmgarage... :yoparty
Kan man förhandla sig till servicen att ha en framkörd bil varje morgon när man ska iväg?? :va Å så gillar jag frukost på sängen åxå... ;) :D
Kanske blir en rätt hyfsad vinter då när man har varmgarage...? ;)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Snowboard och isåkning! :yoparty :banana

Visserligen föredrar jag sommaren men allt är inte dåligt med vintern!

Gabor

Guest
Kia skrev:
2394423 Okej tack, perfekt. Men du får kopiera en egen nyckel till mig då... ;) Vilken ära för dig att få ha min SAAB i ditt varmgarage... :yoparty
Kan man förhandla sig till servicen att ha en framkörd bil varje morgon när man ska iväg?? :va Å så gillar jag frukost på sängen åxå... ;) :D
Kanske blir en rätt hyfsad vinter då när man har varmgarage...? ;)

Du vill ha den upptankad åxå, ska även Kia ha service? Ett jobb med egen sekreterare, ett konto kort "unlimited kredit". fria resor med flyg, ett garage stort nog att köra runt i kanske,??

Gustav1 skrev:
2394614 Lapplisa...

Parkeringsplatsvärd heter det.

Last edited:

Kia

Guest
Gabor skrev:
2395137 Du vill ha den upptankad åxå, ska även Kia ha service? Ett jobb med egen sekreterare, ett konto kort "unlimited kredit". fria resor med flyg, ett garage stort nog att köra runt i kanske,??

Parkeringsplatsvärd heter det.

Nha, jag nöjer mig med att få ha bilen i garaget. Framkörd på morgonen, gärna tankad. Å så frukost på sängen.... Tack! :pannkyss

Gabor

Guest
Kia skrev:
2395145 Nha, jag nöjer mig med att få ha bilen i garaget. Framkörd på morgonen, gärna tankad. Å så frukost på sängen.... Tack! :pannkyss

Hur dags vill prinsessan ha frukost ?? Ska morgontidningem strykas och värmas.??
Tofflorna luftas, och handdukarna fluffas ??:pannkyss

Kia

Guest
Gabor skrev:
2395154 Hur dags vill prinsessan ha frukost ?? Ska morgontidningem strykas och värmas.??
Tofflorna luftas, och handdukarna fluffas ??:pannkyss

Oj ser ut att bli en riktigt behaglig vinter det här....

Är inte så kräsen jag... är nöjd me en varm bil, frukost och en naken karl...

Gabor

Guest
Kia skrev:
2395161 Oj ser ut att bli en riktigt behaglig vinter det här....

Är inte så kräsen jag... är nöjd me en varm bil, frukost och en naken karl...

Är man inte kräsen har man inga ambitioner, kom igen nu, önskelistan är till för att fyllas, Tomten kommer till jul, alltid.:yoparty

Nursey skrev:
2394404 Finns inte NÅGOT som är bra med att sommaren snart är slut..
Jag kommer få mer pengar över då inte allt (och mer) går till soppa..men jag VILL INTE att vintern skall komma..på Irland kunde man ju köra på vintern med :mad:

Jo, det är att läsa alla negativa inlägg, jag tycker vintern är kanon kul.

Utförsåkning, bygga hoj i verkstan som man sedan på våren får ta ut å köra...

Last edited:

Gabor

Guest
Joe Schmoe skrev:
2395223 Nej, det gör det inte. Det finns en massa bra namn på dom men de passar sig inte att skriva här! :finger :4skrika :6surkart
Jag får anta att du tillhör skalan av innevånare i landet som fått en avgift för att du parkerat utan att betala eller haft tillstånd att stå på annans mark.

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Gabor skrev:
2395287 Jag får anta att du tillhör skalan av innevånare i landet som fått en avgift för att du parkerat utan att betala eller haft tillstånd att stå på annans mark.

Nej, men tillhör de som parkerat i rutan och betalat men stått åt fel håll och därigenom fått 700 kr i böter.
Tillhör även de som fått böter för att de inte kunnat läsa vilken tid som står på p-skivan för att den har legat åt fel håll. Den måste tydligen ligga med texten i nederkant av rutan för att folk med begränsad intelligens inte kan vrida på huvudet. (Att den låg "fel" vet jag eftersom jag kom två minuter efter boten var skriven och fick då reda på att hon inte såg vad det stog trots att både jag och tjejen såg det).

Gabor

Guest
Joe Schmoe skrev:
2395439 Nej, men tillhör de som parkerat i rutan och betalat men stått åt fel håll och därigenom fått 700 kr i böter.
Tillhör även de som fått böter för att de inte kunnat läsa vilken tid som står på p-skivan för att den har legat åt fel håll. Den måste tydligen ligga med texten i nederkant av rutan för att folk med begränsad intelligens inte kan vrida på huvudet. (Att den låg "fel" vet jag eftersom jag kom två minuter efter boten var skriven och fick då reda på att hon inte såg vad det stog trots att både jag och tjejen såg det).

ja det första är väl för att du stod mot trafikens färdriktning, det är det ju lag på att man inta får...:D
Tja sen att enskilda individer är mindre begåvade, är ju faktiskt inte yrkets fel. Dom finns bland ALLA yrkeskårer, utan undantag...så skäll inte på Lisan eller Lassen:yoparty , de brukar bara göra sitt jobb, som alla andra som har jobb.

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Gabor skrev:
2395610 ja det första är väl för att du stod mot trafikens färdriktning, det är det ju lag på att man inta får...:D
Jo, jag har lärt mig det nu. Fast jag vet fortfarande inte varför.

Gabor skrev:
2395610 Tja sen att enskilda individer är mindre begåvade, är ju faktiskt inte yrkets fel. Dom finns bland ALLA yrkeskårer, utan undantag...så skäll inte på Lisan eller Lassen:yoparty , de brukar bara göra sitt jobb, som alla andra som har jobb.

Fast det är nog en högre andel i just den yrkeskåren...

Kia

Guest
Gabor skrev:
2395169 Är man inte kräsen har man inga ambitioner, kom igen nu, önskelistan är till för att fyllas, Tomten kommer till jul, alltid.:yoparty

Oki skickar ett PM då.... ;)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...