Saknar dig Danny

Mackan_80

www.dirytspekers.com
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Gixxer 1000
Saknaden är helt enorm just nu, har precis varit i garaget och svetsat på våra vinterbilar å då slog de mig att de kommer fan inte bli någon rolig vinter. De va de ända som var possitivt med vintern att kunna dra ut å sladda lite. DannY å jag planerade redan i början av sommaren vilka vinter bilar vi skulle ha å hur jävlar roligt vi skulle ha.
Här hemma i vårt lilla "kollektiv" är inget sig likt känns tomt som fan, ska bli ganska skönt att flytta härifrån nu.
Vi flyttade hit bara för att de skulle bli lättare att komma igenom sorgen över vår vän Johan "Roddvi" som gick bort förra sommaren å så händer detta..
Vet inte hur man ska komma över detta när två av mina närmaste vänner nu är borta. :(

Filmen var otroligt svår att göra men jag kände att jag ville ge hans familj en liten minnes film av de han älskade.

Vila i frid nu min vän, vi syns sen// Mackan en av dina "sambos"

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Shit vilken film. ligger och ryser och tackar min gud för jag lever.
ligger ff i sängen 2 mån efter krachen. men jag kan skratta ibland.

Danny vila i frid.

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Tog några dagar innan jag vågade läsa i det här forumet. Tårarna bara sprutar och jag önskar det fanns nåt jag kunde säga eller göra som underlättar för er som finns kvar, men det finns inget inget som tar bort smärtan. Jag lider med er alla.

// Janna

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Fan va tiden går men ändå står allt stilla!!
Är nu exakt 5 månader sen du försvann ifrån oss DannY. Saknar dig fortfarande otroligt mycket. Hoppas du visste hur omtyckt du va/är medans du va i livet. Tänker på dig, oftast ledsna tankar men även en del skratt. Du va fan sjuk i huvudet:yoparty .

Denna händelse har varit en total kaos för de flesta inblandade.
Från din "dödsdag" och ca 2 månader framåt träffades vi allt som oftast. Fikade/pratade om dig och va på "platsen". Flera drabbade sov hos varandra mm för att arbeta sig igenom sorgen.

Givetvis så har allt börja flyta på sådär för dom flesta, men för andra så kom tankarna när chocken lagt sig. Själv pallade jag med ca 4 månader innan jag "gick in i väggen". Kankse inte direkt ditt fel. Men din bortgång satte ju igång en massa andra tankar.

Tankarna och frågorna till dig blev för mycket. + att du tog med dig hela mitt liv/fritid i graven. Va FAAAN ska jag göra nu då. Min hoj och hojpolare va mitt liv. Fritiden gick ju åt till mek, körning och vintrarna till att "modda". Nu finns ju inget kvar. Detta har tagit upp mina tankar totalt sista tiden. Visst alla i "gänget" är ju vänner fortfarande men det är ju inte samma sak som förr med hojarna.

Du ställde till med ett helvete för många.... för många.
Jag saknar dig så Daniel.. Och hatar att behöva bli påmind av dig hela tiden. Eftersom du tillbringade mer tid här än hemma hos dig själv så har du ju satt en hel del spår. Kan ju inte vända mitt huvud åt något håll utan att bli påmind på något sätt.

Kunde ju inte tro att "stora jag" kunde bli en så svag människa som behöver kuratorhjälp 2ggr/vecka, sjukskrivning, antidepp, ångersdämp och sömntabletter för att klara vardagen. Men det är väl så att alla är odödliga tills det händer något.
Ett stort bevis på hur snabbt allt förändras.....

Love you! Daniel....
//Micke

tobbe #11

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RMZ450
VaRvStopPEt skrev:
2622992 Men det är väl så att alla är odödliga tills det händer något. Ett stort bevis på hur snabbt allt förändras.....

Det stämmer verkligen. Hoppas du kommer tillbaka och mår bättre igen. Har själv fått uppleva hur snabbt allt kan förändras. Man glömmer aldrig, men lär sig hantera det lite bättre för varje dag. Tänker på dig och alla andra som fått uppleva detta nu efter en olycksfylld sommar. Ta hand om er.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Blir gråtfärdig när jag läser det fina orden du skriver..försökte se på minnesfilmen men fungerade ej. Hoppas han får vila i frid! Jag ägnar tankar till familj och vänner:(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
VaRvStopPEt skrev:
2622992
Kunde ju inte tro att "stora jag" kunde bli en så svag människa som behöver kuratorhjälp 2ggr/vecka, sjukskrivning, antidepp, ångersdämp och sömntabletter för att klara vardagen. Men det är väl så att alla är odödliga tills det händer något.
Ett stort bevis på hur snabbt allt förändras.....
Love you! Daniel....
//Micke

Livet vänds verkligen upp och ner när något sånt här fruktansvärt händer.
Hoppas att du och alla anhöriga orkar kämpa vidare! Det sätter djupa ärr i hjärtat och det är fanimej inte lätt. Men hoppas ändå att ni finner styrka på något vis. Ta hand om er!

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Det är lätt att få sitt liv taget, har själv varit nära för inte så många mån sedan. Men jag klarade mig utan några speciella skador.

Är motorcykeln värd det egentligen, ibland undrar man? Men efter min smäll kunde jag inte vänta mer än två veckor innan där stod en hojj i garaget igen, märkligt hur intresset driver en. Motorcykeln är frihet, det är precis vad den symboliserar.

V.I.F
/Robin

Kimm-o

Bite me!
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
hånetniehundra
Vet inte hur man ska uttrycka sig, men jag känner och delar med dig av din sorg.
Tiden läker sår, men ärren finns för evigt.
Försök finna tröst, han är med dig för alltid och även så, du med honom. Svårt att se i all dimma, men allt är för evigt, så även er vänskap!
Var stark!

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Alltså detta är SÅÅÅ jävla sjukt ska ni veta, svårt att vara ett "glatt gäng" här.

Detta har hänt:
#En DS medlem dör i hjärnblödning runt den 20:e juli -05. 24 år gammal.

#Den 21:a juni -06 är det dags igen. En DS medlem dör igen. Mc olycka 24 år gammal.

#Den 18:november -06 så dör en till. En vän som tillhörde "oss" i samma "gäng". Självmord. (korkad som han va, finns ju hjälp mot sånt)

3 döda på ca 15 månader:confused: . Who´s next??? Fy faan...

Jag sålde i alla fall hojen och köpte mig en snipa (långsamtgående) båt.
Så jag lär väl drukna i stället, om man nu kan säga så...

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
VaRvStopPEt skrev:
2623880
Bikerbitch skrev:
2623542
Hade varit kalas om du kan/vill lägga upp den någon stans. Jag hittar inget bra ställe + att jag bara har 0,8 i uppload.

Det funkar inte att lägga upp den på sporthoj bara sådär va, man måste ha en server knuten till den antar jag?

Kan se vad jag får till, är inte hajj på datorer, men det ska väl gå.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln