Saknar någon en R1~07 i Sthlm?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Har gått förbi en nyare röd/vit R1, olåst och saknar regskylt. PMa med beskrivning av kännetecken.

Swenis

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
Honda 250, aprilia, ktm
Ska du åka & "kolla" på den? ;)
Det är nog smartast att inte skriva ut exakt vart eftersom den då kanske försvinner?

haha njeee inte direkt :tummenupp men har en kusin som blivit av med sin inte just denna då men kan ju säga att han kan hämta denna ist :va

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Bumpar tråden, cykeln står kvar på samma ställe. Min misstanke är att ägaren är på semester och inte kunnat stöldanmäla hojen. Polisen bör ( hoppas jag ) ha varit och tittat på den efter mitt samtal. Jag har chassienummer, motornummer och saker som kännetecknar den här hojen. Känner du någon som äger en röd/vit R1 av ganska ny modell så hör av er till mig via PM med kännetecken och chassienummer.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Imorse hade någon hämtat hojen, vet inte vem eller när. Den stod på en privat parkering så det är antingen p-bolaget, polisen eller ny/gammal tjuv.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.

Lord Belial

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
2014 Yamaha MT-07
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.

Jag tycker det var bra gjort! :Bugar

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer

hellre en gång för mycket än en gång för lite.
:tummenupp

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660

Det var ett jeffla gnäll.

Heder åt dig som tog dig tid att kolla upp det!:tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM