WEST
Gudomlig sporthojare
BikeWeek och EM i Karlskoga 28-29 Juli.
Jag har nog tänkt att åka typ 29/7 åt minstående eller nån annan tävling , typ.
BikeWeek och EM i Karlskoga 28-29 Juli.
Jag är på,sånt är kul! Var på Roadracing SM i Linköping förra helgen.
Varför inte åka till Assen/Holland 30 juni och kolla på MotoGp
Jag är på,sånt är kul! Var på Roadracing SM i Linköping förra helgen.
Varför inte åka till Assen/Holland 30 juni och kolla på MotoGp
Jag är inte från stan men brukar passera K-holm ibland när jag är ute o åker.
Ska försöka tajma in så jag kommer dit vid 17.15 någon gång.
Det är ju alltid roligare när man blir ett gäng.
Trevlig vända idag!
Synd att vi bara blev tre stycken. Förväntar mig att det dyker upp minst lika många till i morgon (måndag).
Turen avslutades med att jag kom hem och skulle byta om och upptäckte att min mobil inte längre låg i samma ficka som jag lagt den.
Åkte tillbaka till fiket och letade där vi suttit och frågade personalen, men de hade inte fått in någon och inte låg den på backen heller.
Fick låna personalens telefon och ringde till mobilen och hittade den... mellan stället och ryggskyddet.
Tillbaka hamma nu och skall bara parkera hojen.
Blir kanske inget åka för mig i morgon.
När jag skulle ställa hojen i garaget så försvann stödet för mig.
Resultat : Kopplingsgrepp och blinker vänster fram åt helvete.
Skall se vad jag kan få tag i hos den lokala mc-dealern i morgon. Hittar jag inget passsande där får det bli en beställning hos lelles, och det tar ju en dag eller tre att få hem sakerna.
Hår se när jag är med igen...
jag dyker nog upp imorgon, om jag inte vart så blind så hade jag dykt upp idag oxå. missade OK/Q8 vasavägev och åkte till "stora" OK
Snacka om maximalt oflyt efter turen idag,lider med dig
Du får kolla på Hojbutiken el nått imorgon,hoppas det löser sig!
Här är ett förslag till på en tur man kan ta om man bara är sugen på att åka då det inte finns något direkt fik längs med den vägen.
Klart du gör Vi kommer åka och kolla MC-fiket dom har på Måndagar i Rejmyre imorgon!
Jag gör som så att jag väntar med åkande tills jag fått på mina nya fotpinnesatser.
Upptäckte att fjädern till bromskontakten bak häktas upp på en bult och gör att bromsljuset lyser hela tiden. Lika bra att få allt det fixat när jan ändå håller på.
Ok! Tråkigt och höra nu såhär i början,nja eller innan vi ens har kommit igång... Men du är kanske förhoppningsvis med i slutet av veckan! Igår tjuvstarta vi ju lite bara,första riktiga träffen blir ikväll alltså
Träffas på (lilla )OK/Q8 Vasavägen ca 17:15,åker 17:30 tiil MC-fiket i Rejmyre då
Tänkte på en sak... OK/Q8 Vasavägen. Såg att det blivit missförstånd förut så kanske bästa att gardera sig..
Vart ligger den macken?
Om du åker från Norrköpingshållet in mot katrineholm så kommer du till den underbara korsningen 'Talltullen' Den kanske du känner till?
I denna håller du vänster för att komma in på vasavägen. Följ denna ca 300 meter så har du en okq8 på vänster sida. Går inte att missa om du åker rätt. =)
Perra : Jag kommer nog kunna vara med onsdag och torsdag under förutsättning att jag får mina saker senast i morgon. Onsdag är ju röd dag och då går väl inte posten om jag minns rätt?
Finns många fina mc vägar runt vingåker också! spec den vid marmorbyn ut till österåker eller julita (höger, eller raktfram i fyrvägskorset)
Hade hängt med om min hojj hade varit besiktigad!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|