Samåka till och från Tyskland/import?

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Tänkte importera en hoj från tyskland. Nån mer som ska göra det?
så man kan samåka? självklart delar vi på allt! Skulle vara jäkligt bra om nån mer åker och hämtar en snart så man kan åka med!
Hör av er!!

/David

jensa007

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
xxx
.

tja!

jag var på gång att åka ner och hämta en hoj.....men har kollat runt en del på nätet och priserna är inte så låga längre att det e värt attt åka ner......vad jag kan komma fram till så e de ca 10" billigare än här.....och med ca 4" för att få den klar i sveige + resa.....tror nog det e bättre att handla här hemma.....

ps jag pratar då om beg hojar...nya vet jag inte hur stor skillnaden e.....men kolla då på mckompaniet på nätet.....de har bra priser för importhojar....

lycka till

jensa

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
jensa007 skrev:
tja!

jag var på gång att åka ner och hämta en hoj.....men har kollat runt en del på nätet och priserna är inte så låga längre att det e värt attt åka ner......vad jag kan komma fram till så e de ca 10" billigare än här.....och med ca 4" för att få den klar i sveige + resa.....tror nog det e bättre att handla här hemma.....

ps jag pratar då om beg hojar...nya vet jag inte hur stor skillnaden e.....men kolla då på mckompaniet på nätet.....de har bra priser för importhojar....

lycka till

jensa

Jo, men det är de att jag ska hämta en mito och dom finns nästan inte att köpa i sverige, och det är en sån jag vill ha :tungan

Dessutom om man åker fler än en så blir resan också billigare!

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Jag kan kanske tänka mig att hänga på om ett tag, om jag får mitt kort... PM'a om du är intresserad.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag har kollat priserna en längre tid och just nu så är det nästan samma pengar, man åker ju inte för att spara någara 1000 lappar, bättre att i såfall vänta tills i höst eller vinter då blir priserna mycket lägre än här.
jag kollade faktiskt i morse på mobile efter en Triumph 600 tt samma pris som här, men om någon ska åka så är jag intresserad av att följa med i aug :tummenupp

zike

REAL MEN WEAR PINK
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Rätta
Lyfter tråden lite grann för att höra ifall det är någon som är på gång att importera? :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha