Jag tog premiärturen idag Självklart skulle polisen dock lägga sig
Så nu sitter jag hemma och fryser med svullna fingrar(dubbelt så stora som innan) precis hemkommen efter turen och det var grymt
fick du en lapp av pappa batong?
Jag tog premiärturen idag Självklart skulle polisen dock lägga sig
Så nu sitter jag hemma och fryser med svullna fingrar(dubbelt så stora som innan) precis hemkommen efter turen och det var grymt
fick du en lapp av pappa batong?
Hallå hur många 125:a förare finns det egentligen i närheten av gbg? skulle ju vara kul att anordna någon form av meet i sommar, typ bara samla lite folk och åka ut på en gemensam tur. Kanske planera in någonstans att äta och så någonstans på vägen. vad tycker ni skulle det vara en bra idé?
tyvärr verkar det vara dåliga tider på den fronten här.
den enda som är aktiv här som har 125a fortfarande är joel. resten åkter tyngre grejer.
jag är lätt på att träffas och tjöta lite skit, kanske över en hamburgare eller något. men köra turer som vi gjorde med våra 125or är inget jag slösar timmar på med husan tyvärr.
Fan vad folk börjar bli tråkiga, typ ingen jag känner som ska skaffa lätt mc "jag ska spara till bil istället" är en sak man hör nästan hela tiden. Måste ju fan finnas någon som har ett tillräckligt stort intresse för att skaffa lätt mc.
Alla ska också vara så extremt säkra nuförtiden, typ föräldrarna låter inte sina barn skaffa mc pga att det är för farligt "bullshit" det enda som händer är att de skaffar någon värsting hoj med över 100 hästkrafter när de blir 18 istället och kör ihjäl sig på den.
125a är ju tvärtom säkrare än att köra trimmad moppe skulle jag säga
Jag kör gärna en tur, sen om några känner att det går för långsamt kan ju de med större hojjar köra i förväg, bara vi bestämt vart vi ska. Tapper du kan ju ta din kx då
kör vi i skogen då lr? jag är inte så sugen på att åka in i en poliskontroll med den.
Du kommer inte så långt, den havererar innan.
Eller är det bara när du åker med mig som dina hojar går sönder?(Iofs långt bak i tiden innan finanskris och EMD)
Fan... Mr.duDe vill inte åka med och inte heller låna ut hojen. Killen som jag tänkte låna Dragstar 125an av ville ha något annat fordon under tiden då det var hans enda transportmedel just nu...
Känner heller inte för att belasta Krillan med att åka bakpå honom hela tiden, sen så är det inge kul i längden att åka bakpå...
Det verkar som att ni får åka själva...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |