Jazen
med licens to kill
Ni som åker kan ju skrika till om ni får för er att dra en repa förbi Bollnäs eller i närheten så hakar jag på .
ja gävle är i närheten , hojtar till då =)
Ni som åker kan ju skrika till om ni får för er att dra en repa förbi Bollnäs eller i närheten så hakar jag på .
Nu kan jag också haka på nångång
då jag har en sportig hoj i garaget
Nån som vill ut o köra idag? Jag kan nog komma ifrån kl 15 och några timmar framåt, är grymt sugen på att gasa en sväng...
Nån som vill ut o köra idag? Jag kan nog komma ifrån kl 15 och några timmar framåt, är grymt sugen på att gasa en sväng...
Antar att en 125a inte är välkommen? med tanke på den lilla kraften den har m.m.
Måndag eftermiddag kväll tänkte jag ta en repa. Haka på om ni är sugen .
sorry, men hojen är nerplockad nu :S
Varför nerplockad Davve?
Imorgon blir vi ett gäng som med Hasse som reseledare tänkte ta en runda uppåt Hälsingland med mål på Avholmsberget vid Norra Dellen (http://www.avholmsberget.com/).
Vägen dit; väg 272 norrut, en sväng in mot Annefors, sedan öster om Ljusnan, Kalvstigen, Delsbo. http://kartor.eniro.se/m/pAUaP
Avfärd kl. 11 vid Statoil Gävlevägen i Sandviken.
Det klart man måste med, blev lite sugen på att prova Avholmsbergets vitlöksirriterade oxfilé!!!
Vägen dit; väg 272 norrut, en sväng in mot Annefors, sedan öster om Ljusnan, Kalvstigen, Delsbo. http://kartor.eniro.se/m/pAUaP
Avholmsberget är ett favoritstopp. Avslappnande på något sätt att sitta på altanen där och mysa en stund. Bra mat också.Imorgon blir vi ett gäng som med Hasse som reseledare tänkte ta en runda uppåt Hälsingland med mål på Avholmsberget vid Norra Dellen
Åk rakt fram i Hällbo, tar ni vänster blir det en rejäl bit grusväg. Vik senare mot Annefors uppe vid den långa rakan. Trevlig resa!
Avholmsberget är ett favoritstopp. Avslappnande på något sätt att sitta på altanen där och mysa en stund. Bra mat också.
Som pw sade, svänger ni i Hällbo blir det grusväg en sisådär 15km. Anneforsvägen är dock en riktigt fin hojväg och det är väl värt att köra rakt fram i Hällbo och sedan vänster ned till Annefors för att vända där, vilket är det vanligaste. Vill man inte vända kan man ju ta höger mot Alfta och sen tillbaka mot Bollnäs därifrån.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari