Då har de äntligen kommit till den punkten att man lyckats sålt gamla hojen och nu har pengar för att leta efter en ny. de svåra är bara vad man ska köpa för något
Självklart ska det bli åka av!
Ska bara se till att inhandla hojen först, och med tanke på att jag får en till favvohoj för varje vecka närmare våren vi kommer så kan det bli svårt att bestämma sig.... Just nu lutar det åt en FZ6a eller en z750 eller en XJ6a eller en ..... ja ni förstår....
Självklart ska det bli åka av!
Ska bara se till att inhandla hojen först, och med tanke på att jag får en till favvohoj för varje vecka närmare våren vi kommer så kan det bli svårt att bestämma sig.... Just nu lutar det åt en FZ6a eller en z750 eller en XJ6a eller en ..... ja ni förstår....
Kan rekommendera en FZ6a, har provkört en sådan och det är en ganska rolig hoj (har ju själv föregångaren också), dock lite "själlös" den är lite för bra.
Är lätt på gruppkörningar i år, när kommer dom starta?
FZ6 i all ära. men ER6 har blivit årets hoj -06,-07,-08 och -09.....
FZ6 i all ära. men ER6 har blivit årets hoj -06,-07,-08 och -09.....
Hehe jo det är sant men jag tror att fz6 är roligare, ganska mycket mer hästar är det iaf.
Var inställd länge på att köpa en er6a men... njae. Lockar inte längre...
Skulle jag köpa en så skulle det iaf bli en 09a.. så.. sorry:kram
Va fan, en samåkningstråd på två sidor och inte ens ett enda inlägg om att samåka
Finns en väldigt liten och fin landsväg som jag brukar köra ibland, kommer dock inte ihåg namnet på den. Den går i alla fall genom Torsåker och vidare bort mot Stjärnsund.
Kallas inte den för Gavelstigen...så jävla kurvig att man ser sitt eget baklyse!!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|