Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Vägen mot Stjärnsund är rätt ok tycker jag, lite knöligt bitvis och på nått ställe är det lite sprickor i vägen. Men så länge man inte försöker leka Rossi så är det nog ingen fara.
Var lite aktsam bara, bilarna genar rejält ibland i kurvorna. Var rätt nära sist att polaren blev ett kylaremblem när en bil var över på våran sida i en kurva.

Skulle vilja veta vart träffplatsen gamla OKQ8 söder ligger, är det i gävle eller sandviken gärna en adress eller förklaring vore bra.:yoparty

Skulle vilja veta vart träffplatsen gamla OKQ8 söder ligger, är det i gävle eller sandviken gärna en adress eller förklaring vore bra.:yoparty

Korsningen Flemminggatan/Södra kungsgatan. Mitt emot Maggies Gatukök. Åk genom stan på största vägen du hittar så blir det rätt.

Ja det måste styras upp. Soppalampan började blinka direkt efter ni tankade i hofors så vi vek av och tankade i Sandviken. Nån som vet hur många mil det blev?

19.6 mil stod min på hemma i S Bomhus.
Då tankade jag o nollade på Jet söder innan vi åkte.

Din mätare är väl missvisande med tanke på att framhjulet inte alltid va i asfalten :D

Sitter med kall o go öl o jäser i solen nu :tungan

Last edited:
Tack för repan! Vart en sväng. Hojta till när det är dags för en till. :tummenupp

Blir till att ge mig på slangkörning imorgon, om kroppen tillåter det efter vad som kvällen bär med sig. :tuttar

Då var vi hemma, våran mätare stod på dryga 30mil men hade en bit att åka till gävle och hem. vi får tacka för den trevliga hojturen och hoppas på återseende. Tony Mona.:tummenupp

ja va riktigt skoj, filmerna blev inte riktigt lika bra, kameran peka för högt upp typ :P
Men får styra nått mer hoppas jag!

Daaniiel: vi ska ut o övningsköra med farsan min imorrn, du kan haka på så kan vi öva slangen vi å då rigges slang kvot redan är done =)

underbart väder nu för en kall å =)

Last edited:
ja va riktigt skoj, filmerna blev inte riktigt lika bra, kameran peka för högt upp typ :P
Men får styra nått mer hoppas jag!

Daaniiel: vi ska ut o övningsköra med farsan min imorrn, du kan haka på så kan vi öva slangen vi å då rigges slang kvot redan är done =)

underbart väder nu för en kall å =)

Du får köra som när man gjorde på moppeåldern. Kika mätarn medans den sakta tickade uppåt :yoparty

Ja absolut! Tidpunkt?
Han kan slangkörning! 20 mil körda, varav 10 på rätt hjul :Bugar

Nu blir det en lagom mängd med alkohol!

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back