Är det bestämt kl. 13 på söndag?
Om det är nån som är sugen på att köra nån gång på eftermiddag imorgon så hör gärna av er....om det inte regnar kommer jag definitivt att köra...
För mig blir det bra kl. 13.Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00!
Jag har fått ditt nr. Kommer messa mitt nr. till dig strax.Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00!
Har messat men inte fått något svar från green_dragon om imorgon, men oavsett så länge det inte regnar så kör jag imorgon. Vi kan bestämma nån plats och tid på telefon. Vi hörs.Är gärna också med imorgon! Är leeeedig och det ska ju bli helt ok väder
Vill bara hälsa från Lona då hon inte är medlem här på forumet att hon mår relativt bra, lite problem med ena knät och ena axeln bara. När allt med bolag och sånt är löst så kommer hon ut och åker igen.
Vad det gäller farbrorn som körde på henne så finns det säkert delade meningar om han borde få köra bil något mer, vi här hemma vad vi tycker om den saken i alla fall.
Hade tänkt att köra lite i helgen. Ska ju bli bra väder någon som är sugen?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|