Flygande Falken skrev:Vi kommer 3 st till Atollen vid 17:30 ca...då åker vi en sväng....Då kan ni komma om ni vill!
jag hänger gärna med om det är ok?
Flygande Falken skrev:Vi kommer 3 st till Atollen vid 17:30 ca...då åker vi en sväng....Då kan ni komma om ni vill!
gleb skrev:jag hänger gärna med om det är ok?
Flygande Falken skrev:Tack för sällskapet! Det va ju ingen lång runda men det blev ju lite åka iaf.
Ha de!
3vlig midsommar på er alla! 10,5+ och spridda skurar...hoppas man hittar hem. Ang.RR ska jag till Ölands TT 9Juli lördag. Smååker lite på egen hand men skriv gärna om det är några fler som ska ut, spelar ingen roll vart eller hur länge eftersom jag luktat 98-oktan i några dar efter bränslefilterbyte och div.pump/packningsproblem och stiftbyten.Hasse12 skrev:Får önska alla en trevlig midsommar.....
norrland59 skrev:som ni ser så tänker skövde komma till gränna i morron o ni som vill med kom till atollen kl.13:00 så hänger vi på
norrland59 skrev:Ja vill bara säga att ni som inte va med i dag att missade en trevlig tur i dag med skövde, vi var 15 hojar var av 2 var från stan.
Ha en trevlig vecka så höres vi..
Norrland o Bettan
SolitudE skrev:Oj oj, jag trodde bara det var Bono som skulle komma ner, så jag höll mig hemma. Attans!
Klart att man är intreserad av lite riktig racing i Linköping. Helst på Söndagen 3/7. kawajbHasse12 skrev:Hallå undrar om några är sugna på att åka
till Linköping och kolla på RR den 2 eller 3 Juli?
Är det några som tar hojen till V-kusten midsommar?
Får önska alla en trevlig midsommar.....
kawajb skrev:Klart att man är intreserad av lite riktig racing i Linköping. Helst på Söndagen 3/7. kawajb
Hasse12 skrev:Hallå !
Är det några som är sugna på att åka till
Linköping på söndag? Vore trevligt om Skövde
gänget hängde på, kunde tyvärr inte hänga på
er sist ni var här. Hasse
kawajb skrev:Klart att man är intreserad av lite riktig racing i Linköping. Helst på Söndagen 3/7. kawajb
Hasse12 skrev:Vi tänkte mötas kl 0900 på Atollen för att sen åka till Linköping.
Så ni som vill åka med kom då.
///Hasse///
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar