Hasse12 skrev:2187187Hallå ! Tycker det har vart lite samåkande i år ...
Dom som vill och kan på söndag typ kl 15
kan väl hänga med på en tur till Blidsberg ...
Hoppas dom har öppet på söndag ...
Atollen kl 15 .... ///Hasse///
thorn skrev:2188198Jag e på på söndag! Hoppas att det inte blir för sunkigt väder på mc-kortegen på freda har nån koll på tiden?
thorn skrev:2188198Jag e på på söndag! Hoppas att det inte blir för sunkigt väder på mc-kortegen på freda har nån koll på tiden?
Då kanske vi syns i kväll.Stenis skrev:2188668Hej 20,00 vid volvo tror ja det börjar hoppas det blir finare väder nu bara
Jag och två kompisar kommer förmodligen åka till tidaholm via den finfina hökensåsvägen imon... Om nån vill haka på så skriv ett inlägg! så kan vi bestämma nån platts imon...Suzuki TL1000R skrev:2207675Ikväll var det nån som var inne på vår innergård i Huskvarna med en sporttourer modell större, ev en Busa, eller nått liknande (hade för övrigt ett lite mindre runt hellyse mitt i "lyset" såg det ut som). Två man som är ända framme vid hojen och tittar noga innan de ser att den är låst och drar efter att ha blinkat med hellyset åt mig i fönstret.
Samma sak skedde i höstas samma kväll som en kompis hoj snoddes. Kanske rekar stölder, kanske är på stöldturné, kanske inte är någonting.
Håll utkik och håll i grejerna iaf....
Suzuki TL1000R skrev:2207675Ikväll var det nån som var inne på vår innergård i Huskvarna med en sporttourer modell större, ev en Busa, eller nått liknande (hade för övrigt ett lite mindre runt hellyse mitt i "lyset" såg det ut som). Två man som är ända framme vid hojen och tittar noga innan de ser att den är låst och drar efter att ha blinkat med hellyset åt mig i fönstret.
Samma sak skedde i höstas samma kväll som en kompis hoj snoddes. Kanske rekar stölder, kanske är på stöldturné, kanske inte är någonting.
Håll utkik och håll i grejerna iaf....
Är gärna me om (börjar bli tjatigt nu) det inte regnar... Vädret har ju hittills varit schizofrent och idag lovade man sol....NSR_Martin skrev:2207683Jag och två kompisar kommer förmodligen åka till tidaholm via den finfina hökensåsvägen imon... Om nån vill haka på så skriv ett inlägg! så kan vi bestämma nån platts imon...
Samuel_LJackson skrev:2210999Morgonen efter var två stycken framme och snodde mitt slipon. De jävlarna skruvade helt enkelt bort mellanröret och fotpinnen o sprang därifrån. Kan varit samma personer kanske. fy fan!
MestHemlig skrev:2217675Har du fått på något nytt slipon och fotpinne än?
insaniac skrev:2227971vart ska ni åka? och vilken tid och plats om man får hänga på?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|