Samåkning i Karlskrona

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Jag har ingen aning, tills vi inte vill mera kanske :) Nej men seriöst. Hur sen blir du då? Kanske kan mötas vid en tid någonstans...

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Tack för en trevlig tur idag grabbar. Vi blev bara 3st, men bättre det än ensamturer. Blev gött trött i den sargade kroppen på slutet, men det funkade ok ändå tyckte jag.

C.Silfverbielke

28 grams
Gick med
7 May 2012
Hoj
rad4
Najs! Vart körde ni?

Imorn från ca 16 vrider jag på nyckeln, stänger av den för sömn, mat och tankning, annars är den i on-läget till söndagkväll.

knabbjolf

Slipping into coma.
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
sx525, sx450, tl1000s, dr800
Knosa kedjelåset, kedjan nackade en blinkers men blocket klarade sig, nitlås är bara skit.
Går de få tag i clipslås i kallekrona eller är vi helt utan hojbutiker här nu ?
530 kedja.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Johnssons bike i Jämjö borde ha, annars finns det ju hos MC Doktorn i Ronneby.

Knosa kedjelåset, kedjan nackade en blinkers men blocket klarade sig, nitlås är bara skit.
Går de få tag i clipslås i kallekrona eller är vi helt utan hojbutiker här nu ?
530 kedja.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Gamla Torsåsvägen norrut (mycket tråkigt), sen tog vi söderut genom Torsås (vid Posten tror jag det är, mitt i centrum) så vi hamnade en bit ner på e22 mot Fågelmara (oljegrus på den vägen)... Sen tog vi e22 söderut ner till avfart Bröms... Körde den vägen ner till Kristianopel, sen tog vi av mot Torhamn och körde kustvägen ner till andra avfarten Jämjö (Jämjö 7), det var den bästa sträckan på hela turen (alltså från avfarten Jämjö till Jämjö), så vi vände och körde den tillbaka igen, sen åkte vi norrut till första avfarten Jämjö (Jämjö 8). Tog den motorcrossvägen till Jämjö, sen körde vi tillbaka till Staunamåla!

Najs! Vart körde ni?

Imorn från ca 16 vrider jag på nyckeln, stänger av den för sömn, mat och tankning, annars är den i on-läget till söndagkväll.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ska det bli återkommande är det ju bara att fler hänger på. ;) borde ju gå att skaka fram fler än 3 pers.

knabbjolf

Slipping into coma.
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
sx525, sx450, tl1000s, dr800
Jag stödjer helt o fullt återkommande körningar men har ledsnat på att arrangera, det blir förbannat tråkigt när inga dyker upp. Onsdagar funkar för mig, rck är ju öppet då för fikapaus.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Jag kan lätt köra Onsdagar 18:00 och Söndagar vid en tid vi kommer överens om. Om ni orkar ha 2st stående körningar.

Men jag märkte igår att jag inte klarar en timme eller mer i sadeln utan avbrott. Jag vill gärna ha lite bus och lek någonstans och då samtidigt en chans att vila den gamla kroppen. Så för min del hade Köra 30min - vila 10-15min - Köra 30min osv... varit modellen...

Men Onsdag kör vi igen i alla fall! Poserplatsen 18:00 Vill någon köra annars så bara tjoa till, jag kan inte måndag/tisdag nästa vecka, annars kan jag nästan alltid. Och gå med i Facebook-gruppen sporthoj Ronneby.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Som jag har förstått det så blir det körning ikväll 17:00 Poserplatsen.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Någon som är sugen att haka på upp till Kalmar imorgon om vädret tillåter? Grabbarna där uppe utgår från 7-eleven klockan 12:00 så om vi hade mötts upp vid 10:30 vid Karlskronamöbler (Angöringen).

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Onsdag imorgon så då blir det väl en liten onsdagstur. Tiderna som diskuteras på Facebook just nu är 18:00 eller 19:00, vi får se hur det går. Samling Poserplatsen!

Själv är jag mer än mör efter söndagskörnignen i Kalmar, här kommer anledningen till varför kroppen är som den är för er som inte vet. LÄNK

Detta var alltså 21okt 2010, så det var ett tag sedan, men det gjorde ont!

Så jag hoppas att vi kan ta det lugnt och städat imorgon...

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum