Samåkning i Karlskrona

Nonstop

Medlem
Gick med
17 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Superduke -09
haha nä inga lappar att visa :p Men ja är lite orolig för service, den har rullat typ 130 nu har tid i början av nästa månad =/ Vill inte överköra intervallet allt för mkt, men lite körning imorgon är inte fel !! Träffs ni vid glassiären numer eller? 1800 som vanligt ?! Ses imorgon, blir några stycken nu ! =)
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Såg en Superduke med litet repad bakända vid Trolle båthamn i veckan, någon av er eventuellt? :tummenupp

Sett att det rör sig en del hojar här nere, blir sugen på att släpa ned min egen hoj nästa säsong. :yoparty
 
Last edited:

Herr Grön

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
2007, Kawasaki ER-6n
Tack för en trevlig tur i torsdags!! Vi saknade dock vår tour-leader, Knabbjolf!

Ja men du hittade ju riktigt krokiga vägar också, det var en trevlig sväng. :D

Såg en Superduke med litet repad bakända vid Trolle båthamn i veckan, någon av er eventuellt? :tummenupp

Sett att det rör sig en del hojar här nere, blir sugen på att släpa ned min egen hoj nästa säsong. :yoparty

Kan inte ha varit någon från vårt gäng, vi kör så himla sakta och lugnt. Det är ungefär som när ett gäng med H-D och vägverksvästar är ute och puttrar...
 
Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Kan inte ha varit någon från vårt gäng, vi kör så himla sakta och lugnt. Det är ungefär som när ett gäng med H-D och vägverksvästar är ute och puttrar...

Ja, då var det inte någon av er som drog förbi på bakhjulet utanför City gross idag heller då. Fan, jag som ville åka med tuffa grabbar... ;)
 

knabbjolf

Slipping into coma.
Gick med
21 Feb 2006
Ort
karlskrona
Hoj
sx525, sx450, tl1000s, dr800
Fuck me solen skiner !!! Jag drar ner till lennarts cafe klamydiaplatsen o äter frukost, ca 1230, blir rejs när kaffet börjat verka. Joina ni som kan o vill.
 

Herr Grön

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
2007, Kawasaki ER-6n
Torsdag 23/9

Vad säger ni om torsdag, gubbs? Inte så många torsdakvällar kvar innan höstmörkret faller...

Prognos från Yr.no: Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør. 15 grader.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top