Samåkning i Karlskrona

cbr_kr

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj
Honda CBR 600 RR -04
Godkväll kära hojvänner, hoppas alla haft en kanonbra midsommar! Vi är en liten grupp från Kalmar som ska åka till Falkenberg och kolla Scandinavian Open kommande helg (29-30/6) och vi vill mer än gärna ha mer sällskap! Vi kommer att undvika allt som heter motorväg. Tanken är att vi ligger över men boende är inte fixat än, lutar dock åt Halmstad då det där erbjuds lite mer "aktivitet" på kvällen! Avresan kommer att ske tidigt lördag morgon och vi åker tillbaka på söndag eftermiddag! Rutten är planerad att gå genom Tingsryd, skulle det vara en bra plats att stråla samman? Skicka gärna ett PM till mig vid frågor angående detta!

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Här kommer en uppdatering för året 2014 :banana

Vi kommer att göra vårt bästa för att samlas 13:00 VARJE söndag på Poserplatsen i Karlskrona. Det är alltså MC-parkeringarna vid glassiären på stortorget.

Är det utlovat regn eller liknande så kommer vi kanske köra lördag istället, men det märker vi ju. Självklart blir det även spontankörningar lite när som helst.

Jag själv kör Motard detta året så jag kör inga längre sträckor i höga farter utan håller mig på bakhjulet i närområdet. Finns det fler bilmobbare, stuntnissar eller bara bussugna så säg till, jag kör varje dag.

Vi finns även på Facebook under namnet Hangloose.

alex_112

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Hoj
Honda CBR1000RR Repsol
sjysst :) vi är ett gäng från tingsryd som åker en hel del! kanske skulle ta och åka förbi en söndag då :)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Asgott, majoriteten av oss som kör kommer från Ronneby-trakten. Så det är fan nästgårds :tuttar

Klart ni skall komma ner, så får vi komma upp någon dag också.

Imorgon kör vi "nog" en liten runda. Möts 17:15 vid Statoil Angöringen utanför Karlskrona.

sjysst :) vi är ett gäng från tingsryd som åker en hel del! kanske skulle ta och åka förbi en söndag då :)

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hade det inte varit för slirande koppling så hade jag hakat på med min tråkiga XR ;)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Snart skall den monstruösa KTM Motarden ut i det fina vädret. Blir nog bara en kort runda för mig idag. Men vi blir nog 4-5st i alla fall.

alex_112

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Hoj
Honda CBR1000RR Repsol
Wtf, vilka är ni? Jag är utflyttad tingsrydbo (bor numera i Linneryd) som har letat länge efter några att köra med.

ja vi är inte så många som bor mitt i tingsryd längre utan vi är lite utspridda:) själv bor jag i uråsa.. linneryd brukar man ju glida igenom med jämna mellan rum :)

ska hojta till nästa gång vi ska ut!

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Söndag idag :banana Skitfint väder, så 13:00 Poserplatsen. Be there:arsele

Johanski

Ny medlem
Gick med
3 May 2014
Hoj
2007 KTM Superduke
Vart är alla hojar i Blekinge?
Stötte på 2 crossar och en fiddy i hasslö.
Thats it! Och givetvis några glidare..
Inte en enda sporthoj.
Hoppas att åtminstone någon mer än jag och Faster är på poser-platsen imorn kl 13:00.

:gnissla

The Hayabusa

Ny medlem
Gick med
24 May 2008
Hoj
GSX 1340 R 2008 & GSX 1000 R för banan.
Är just färdig med min ena hoj, kommer snart ut ...... THE BIG BEST skall plockas ner & meckas ihop igen.
Allt för att mäta in lite & räkna på TURBO till den.
...
"THE BIG BEAST= GSX1340R K8"

Kommer även köra ett gäng bandagar med mera framöver med den lilla GIXXERN..... om någon vill haka på.
:yoparty

AWALKM

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2013
Hoj
Kawasaki Z1000 2009, Yamaha R6 2001, Honda MSX125 2013
Hej!

Hakar gärna på någon helg! Bor strax utanför Sölvesborg dock. Men gasar gör jag gärna! Någon mer i Sölvesborgsområdet här?

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Vi har folk med oss som bor i Kristianstad, så Sölvesborg är ju lugnt ;) Är stor träff i Löddeköpinge på lördag, vi kanske åker ner ett gäng (ja, ner och ner, jag vet bara att det är västerut).

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept